۲۳ تير ۱۳۹۶ - ۱۸:۵۳

چرا شاگردان سیچلو به مسابقات قهرمانی مردان آسیا رفتند؟

مدیر تیم‌های ملی والیبال ایران گفت: در فدراسیون تصمیم بر این شد كه تیم ملی بزرگسالان در زمان برگزاری مسابقات قهرمانی آسیا در ایران بماند و در اردوهای آماده‌سازی شركت كرده و خود را برای مسابقات انتخابی قهرمانی جهان و همچنین مسابقات قهرمانی قاره‌ها آماده كند.
کد خبر : ۳۷۱۷۹۹
صراط: مدیر تیم‌های ملی والیبال ایران گفت: درست است که تیم امید در مسابقات قهرمانی آسیا شرکت می‌کند اما ما از این تیم توقع رفتن روی سکو داریم.

امیرحسین منظمی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان، درباره حضور تیم ملی زیر 23 سال ایران در مسابقات قهرمانی مردان آسیا، اظهار داشت: رقابت‌های والیبال قهرمانی مردان آسیا مسابقات مهمی در سطح این قاره به شمار می‌رود. این دومین دوره است كه بنا به تصمیمی كه فدراسیون بعد از بررسی‌های فنی و كارشناسی‌اش می‌گیرد، تیمی به غیر از تیم بزرگسالان را راهی این میدان آسیایی می‌كند.

وی درباره دلایل این تصمیم گفت: نباید فراموش كرد كه والیبال ما پایش را از سطح آسیا فراتر گذاشته است. هرچند این اواخر در مسابقات لیگ جهانی تیم ملی ایران نتوانست نتایج درخشان قبلی خود را تكرار كند، اما قطعا اعتبار جهانی والیبال ایران همچنان پابرجاست. با این حال در فدراسیون تصمیم بر این شد كه تیم ملی بزرگسالان در زمان برگزاری مسابقات قهرمانی آسیا در ایران بماند و در اردوهای آماده‌سازی شركت كرده و خود را برای مسابقات انتخابی قهرمانی جهان و همچنین مسابقات قهرمانی قاره‌ها آماده كند.

مدیر تیم‌های ملی والیبال در ادامه تصریح كرد: تیم ملی زیر 23 سال ایران هم بعد از قهرمانی در مسابقات امیدهای آسیا و كسب سهمیه نبرد جهانی مصر، نیاز به شركت در یك تورنمنت معتبر و رسمی داشت كه بتواند با برگزاری مسابقات خود را برای این رقابت‌های جهانی محك بزند و چه مسابقاتی بهتر از قهرمانی آسیا.

وی درباره اینكه از تیم امید انتظار كسب مدال دارد یا خیر گفت: البته با شناختی كه فدراسیون از تیم امید و تیمی كه سیچلو مربی آن است، دارد، انتظار می‌رود كه این تیم در این مسابقات بدرخشد و صاحب سكو و مدال هم بشود. تیم ملی ب ایران در دوره قبلی این مسابقات به مقام دوم رسید و نتوانست قهرمانی ایران در دو دوره پیاپی پیشین را حفظ كند.

وی افزود: به نظر می‌رسد تیم سیچلو توانمندی این را داشته باشد كه در این نبرد آسیایی مقام قهرمانی را كسب كرده و به آنچه استحقاقش را دارد دست پیدا كند. والیبال ایران در تمامی رده‌ها در آسیا حرف‌هایی برای گفتن دارد و قطعا این بار نیز بلندقامتان امید از حیثیت و نام والیبال ایران در قاره كهن دفاع می‌كنند. هرچند كار آسانی ندارند و باید تمام دقت، تمركز و توان خود را در هر مسابقه به كار بگیرند.
برچسب ها: صراط