۲۴ تير ۱۳۹۶ - ۱۷:۱۱

فیلیپینی هادی ساعی به پولادگر!

کد خبر : ۳۷۱۹۳۷
صراط: هادی ساعی، پرافتخارترین ورزشکار تاریخ کشور المپیک و پرافتخارترین تکواندوکار دنیا، امروز در نسشتی خبری، مواضع تندی علیه پولادگر رییس فدراسیون تکواندو گرفت.
پولادگر که از سال ۱۳۷۹ تاکنون رئیس فدراسیون بوده، در سال های اخیر و به دنبال بی برنامگی هایی که منجر به کنار گذاشتن سرمربی تیم ملی و تعدادی از تکواندوکاران برجسته کشور شد، با انتقادهای فراوانی مواجه شده اما حاضر به استعفا هم نیست.
ساعی که مدتی در شورای شهر تهران و به دور از جنجال های تکواندو بود، امروز به شدت از عملکرد پولادگر انتقاد کرده است. جالب اینجاست که خود پولادگر هم برای ورود به شورای شهر تهران در دوره سوم پیش قدم شد اما صلاحیت وی تایید نشد.

اظهارات ساعی درباره پولادگر را می خوانیم:
*پولادگر هم در کره جنوبی در انتخابات شورای اجرایی نتوانست رای بیاورد. او حتی نتوانست برای یوسف کرمی در کمیسیون ورزشکاران لابی کند و این واقعا جای تاسف دارد.
*در انتخاب سرمربی در شورای کمیته فنی رای‌گیری به نفع مهدی بی‌باک نبود. از آنجایی که مدیریت فدراسیون تکواندو مشورتی نیست، هر کسی که تحت کنترل پولادگر باشد می‌تواند با او کار کند.
*من زمانی که می‌خواستم در انتخابات فدراسیون تکواندو شرکت کنم، در مورد این موضوع از پولادگر و ذوالقدر اجازه گرفتم. من زمانی که تکواندو کار می‌کردم برای فدراسیون از منابع مختلف پول می‌آوردم اما همین‌که آنها متوجه شدند من می‌خواهم در انتخابات فدراسیون تکواندو شرکت کنم همه جا گفتند هادی ساعی بد است. واقعاً من تا روز قبلی که با آقایان صحبت کنم فکر می‌کردم با آنها خوب هستم اما همین‌که متوجه شدند من می‌خواهم در انتخابات شرکت کنم موضعشان تغییر کرد. آنها همه جا نوشتند و گفتند هادی بداخلاق است، دروغگو است و پرخاشگر. حالا بماند که چه حرفهایی زدند که نمی‌خواهم امروز بگویم.
*از همان روز عکس من را از دیوار خانه تکواندو برداشتند. آقایان این را به من بگویند عکس من را از دیوار برداشتید، قبول، افتخاراتم را می‌خواهید چه کار کنید؟ حالا متاسفانه می‌خواهند عکس‌های قهرمانان جهان می‌خواهند روی دیوار بزنند اما مانده‌اند که چه کار کنند چون من در ۳ دوره المپیک مدال آوردم و در مسابقات جهانی مختلف نیز مدال کسب کرده‌ام پس باید عکس من را هم بزنند و به همین دلیل مانده‌اند که چه کار کنند.
*بنده مهدی بی‌باک را به عنوان کمک مربی معرفی کردم چون دیگر گزینه‌ای نداشتیم به خاطر اینکه پولادگر همه قهرمانان و پیشکسوتان را خط زده بود
*به نظرم آب با تمام تطهیر بودنش یک جا بماند می‌گندد. پولادگر خیلی زودتر از اینها با تمام افتخاراتی که به دست آورده باید در اوج می‌رفت. البته او بهتر می‌تواند تصمیم بگیرد به هر حال اگر تیم قهرمان دنیا می‌شد اولین نفر در نشست خبری حضور پیدا می‌کرد اینکه حالا با تمام اتفاقاتی که رخ داده پاسخگو نیست، کار بسیار بدی است.
*پولادگر مدعی است من بدهکار تکواندو هستم اما فکر می‌کنم الان مردم بدهکار هستند. او ۵-۶ سال مدعی شده به تکواندو دین دارم و این چندسال را به این شکل سپری کرد و حالا ۵-۶ سال می‌خواهد بگویم به تکواندو بدهکارم و می‌خواهم بدهی‌ام را بدهم. اگر بدهی او مالی است من می‌دهم تا برود (با خنده)
*متاسفم از اینکه پولادگر همه را فراری داده تا فقط خودش حضور داشته باشد حالا این حضور با چه قیمتی می‌خواهد تمام شود را نمی‌دانم.
*متاسفانه با شرایطی که در تکواندو رخ می‌دهد در حال حاضر اطرافیان پولادگر دیگر اندازه انگشت یک دست هم نیستند، همه رفته‌اند و برخی از آنهایی هم که مانده‌اند در حد و اندازه خانواده تکواندو نیستند.
*بحث خودم نیست، پولادگر هم برود یک نفر دیگر می‌آید و این مجمع است که در مورد آینده تکواندو تصمیم می‌گیرد فقط امیدوارم مجمع را طوری نچینند که آنچه که خودشان می‌خواهند بشود.
*من در مسابقات جهانی در جایگاه VIP بودم و کارتی که فدرسیون جهانی به من داده بود طوری بود که همه جا می‌توانستم بروم. خیلی‌وقت‌ها بچه‌ها می‌آمدند و از من سئوال می‌کردند اما بلافاصله ۱۰ دقیقه بعد یکی از بچه‌ها می‌آمدند و می‌گفتند که با او کار دارند. فردا هرکدام از آنها من را می‌دیدند می‌گفتند که استاد به خاطر صحبت کردن با شما ما را توبیخ کردند. متأسفانه هرجایی که پولادگر در سالن مسابقات بود کسی نمی‌توانست پیش من بیاید حتی اطرافیان پولادگر هم نمی‌توانستند پیش من بیایند، زمانی می‌آمدند که پولادگر در سالن نباشد.