۱۸ مهر ۱۳۹۰ - ۱۳:۰۹

احمدی‌نژاد:ایران‌با خودخواهی‌ها ساخته‌نمی‌شود

همه باید دست به دست هم بدهیم و موانع را برداریم چرا که هر کسی که در مسیر سازندگی قرار دارد باید بداند این یک توفیق الهی است.
کد خبر : ۳۷۲۱۶

به گزارش صراط به نقل از مهر: رئیس جمهوری ایران اسلامی با تاکید بر اینکه همه باید مسیر ساختن کشورمان را تسهیل کنند، گفت: ایران با برخی کوته فکری ها و خودخواهی ها ساخته نمی شود.

دکتر محمود احمدی نژاد دقایقی قبل در مراسم آغاز عملیات اجرایی سه پروژه زیربنایی و مهم لرستان با تاکید بر اینکه ساختن ایران با تلاش، همت، همدلی، فداکاری و از خودگذشتگی ممکن است، اظهار داشت: همه باید دست به دست هم بدهیم و موانع را برداریم چرا که هر کسی که در مسیر سازندگی قرار دارد باید بداند این یک توفیق الهی است.

وی از نوکری و خدمت به مردم به عنوان بالاترین خدمت به توحید، عدالت و راه پیامبر و اهل بیت یاد کرد و بیان داشت: امروز ایران اسلامی پرچم و نماد توحید و عدالت و راه پیامبر گرامی اسلام است پس هر کسی که عاشق پیامبر، امیرالمومنین و اهل بیت و عاشق ایران و ملت ایران، انسان و انسانیت است باید در مسیر ساختن ایران عمرش، علمش، همتش و ... را بسیج کند.

رئیس دولت دهم ساختن ایران اسلامی را مهم ترین کار دانست و بیان داشت: همه باید قدر فرصت ساختن و خدمتگزاری را بدانیم و همه از کشاورز در مزرعه و کارگر گرفته تا کسبه و بازاری باید برای ساختن ایران اسلامی بسیج شویم.

احمدی نژاد با تاکید بر اینکه آنچه ایران اسلامی را بالا می برد ساختن است، تصریح کرد: هر کسی که در مسیر ساختن ایران اسلامی قرار دارد باید کار را تسهیل و راه را باز کند.

وی ادامه داد: قانونگذار باید قانون را درست بنویسد، تصمیم گیر درست باید تصمیم بگیرد و آنکه اجرا می کند نیز باید درست اجرا کند.

رئیس جمهوری با تاکید بر اینکه در مسیر ساختن ایران اسلامی همه باید پشتیبان هم باشیم، افزود: همه باید مسیر و راه را کوتاه کنیم و موانع را برداریم و بگذاریم کشور با سرعت مسیر پیشرفت را طی کند.

احمدی نژاد خطاب به ملت ایران عنوان کرد: در طول سالهای اخیر دولت نهم و دهم سرعت سازندگی در ایران اسلامی نزدیک به 10 برابر شده است ولی ایران اسلامی این ظرفیت را دارد که با سرعت چند برابر وضع فعلی نیز ساخته شود.

وی با تاکید بر اینکه ایران اسلامی یک کشور ثروتمند است و همه چیز دارد، یادآور شد: شکر این نعمت به آن است که هر کسی در هر جایی که هست به جای مانع، حامی باشد و به جای طولانی کردن مسیر مراحل کار را کوتاه کند.

رئیس دولت دهم با تاکید بر اینکه صدها پروژه مانند پروژه های آغاز شده در لرستان در ایران اسلامی قابل انجام است، افزود: همه باید برای ساختن ایران اسلامی دست به دست هم بدهیم.

احمدی نژاد خطاب به ملت ایران گفت: هر عملی، هر اقدامی، هر حرفی و هر تصمیمی که در مسیر ساختن ایران کوچکترین خللی ایجاد کند از ناحیه دوستان انقلاب، دوستان ملت و دوستان آرمانهای انقلاب نیست.

وی تصریح کرد: هر کسی انقلاب را دوست دارد باید همه ذهن ها را بسیج کند برای ساختن ایران اسلامی چرا که ایران با برخی کوته فکری ها و خودخواهی ها ساخته نمی شود.

احمدی نژاد با تاکید بر اینکه آجر روی آجر و لحظه به لحظه باید کار ساختن ایران اسلامی دنبال شود، یادآور شد: این سرزمین بزرگ باید ساخته شود و همه باید از این سازندگی بهره ببرند.

نظرات بینندگان
م م
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۴۷ - ۱۸ مهر ۱۳۹۰
۱
۱
ایران‌با خودخواهی‌ها ساخته‌نمی‌شود ؟؟؟؟

اح ........ اينو به خودت ميگي يا به ما ؟؟؟