۲۶ تير ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۲

انتشار عکس‌های خصوصی نماینده زن آمریکایی

کد خبر : ۳۷۲۲۱۸
صراط: دادگاهی در کلمبیای آمریکا در حال رسیدگی به اتهامات وارده به برخی دستیاران یک نماینده زن کنگره است که نشان می‌دهد آنها تصاویر زننده‌ای را از گوشی آیفون این زن به دست آورده و در فیس بوک نشر داده‌اند.

به گزارش فارس به نقل از نئووین، Juan McCullum  و  Dorene Browne-Louis که قبلا دستیاران استیسی پلاسکت نماینده دموکرات ویرجین آیلند بوده اند به همین علت متهم به سرقت سایبری و نقض قانون شده اند.

McCullum 35 ساله که قبلا ستاره برنامه های تلویزیونی بوده متهم است که از دسترسی به تصاویر برهنه موجود در گوشی آیفون خانم استیسی پلاسکت سوءاستفاده کرده است. این تصاویر که مربوط به پلاسکت و همسر او بوده در گوشی وی ذخیره شده بود و McCullum در زمان بردن گوشی یاد شده به یکی از فروشگاه های اپل برای تعمیر آن از وجود آنها مطلع شده بود.

McCullum با ایجاد یک حساب کاربری جعلی عکس های یاد شده را در فیس بوک در معرض دید عموم قرار داد و خبرنگاران و سیاستمداران را هم در جریان این موضوع قرار داد.

Browne-Louis هم متهم به پاک کردن پیامک هایی است که McCullum برای این نماینده زن ارسال کرده و وی را از برنامه های خطرناک خود برای توزیع عکس های برهنه یاد شده آگاه کرده است. وی به علت شهادت های دروغ، ناکافی و گمراه کننده در این زمینه به مقامات قضایی نیز محکوم شده است.

خانم پلاسکت این اقدامات فجیع دستیاران سابق خود را محکوم کرده و از مقامات قضایی برای رسیدگی به پرونده یاد شده تشکر کرده است. وی از اینکه حریم شخصی خود و خانواده اش به واسطه انتشار این عکس ها نقض شده به شدت اظهار نارضایتی کرده است.