۲۷ تير ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۸
حاجی‌دلیگانی:

باید در طرح مجلس، بر جمع‌آوری پایگاه‌های آمریکا تاکید می‌شد

کد خبر : ۳۷۲۳۳۳
صراط: نماینده شاهین‌شهر در مجلس گفت: طرح مقابله با اقدامات ماجراجویانه و تروریستی آمریکا در منطقه پاسخگوی همه دشمنی‌های آمریکا نیست و باید قوی‌تر و محکم‌تر تهیه می‌شد.

به گزارش فارس، حسینعلی حاجی‌دلیگانی نماینده مردم شاهین‌شهر در مجلس شورای اسلامی در مخالفت با یک فوریت طرح مقابله با اقدامات ماجراجویانه و تروریستی آمریکا در منطقه در جلسه علنی امروز سه‌شنبه (27 تیر 96) با تاکید بر اینکه همه مخالفان با این طرح موافق برخورد محکم‌تر با آمریکا بوده و این طرح را پاسخگوی همه دشمنی‌های این کشور نمی‌دانند، گفت: این طرح باید قوی‌تر و وسیع‌تر تهیه می‌شد.

وی با تاکید بر اینکه باید متناسب با آرمان‌ها و تراز انقلاب اسلامی با آمریکا مقابله کرد، اظهار داشت:‌ آمریکایی‌ها هر وقت طرحی تصویب کردند ضمانت اجرایی هم در آن دیدند اما طرح یک فوریتی طرح مقابله با اقدامات ماجراجویانه و تروریستی آمریکا در منطقه ضمانت اجرایی ندارد.

حاجی‌دلیگانی با یادآوری سرقت 6 میلیون دلار از اموال ملت ایران بر ضرورت بررسی راهکارهایی برای بازپس گیری این اموال تاکید کرد و گفت: باید در این طرح چنین راهکاری پیش‌بینی می‌شد.

وی ادامه داد: مگر خبر ندارید شرکت فاسد توتال با حمایت و چراغ سبز آمریکا در ایران سرمایه‌گذاری کرده است در حالی که سال‌ها به رغم قرارداد با ایران از عملیاتی کردن آن خودداری می‌کرد؟

نماینده مردم شاهین‌شهر با اشاره به اینکه طرح در دستور باید بر روی ائتلاف جبهه مقاومت در منطقه بیشتر تمرکز می‌کرد،‌ گفت: در این طرح باید جمع‌آوری پایگاه‌های آمریکایی در منطقه دیده می‌شد.

وی با طرح این سؤال که چرا در طرح مقابله با اقدامات ماجراجویانه و تروریستی آمریکا در منطقه بر روی رزمایش موشکی و پرتاب ماهواره تاکید نشده است، خاطرنشان کرد:‌ گسترش نیروی قدس در این طرح باید بیشتر مورد توجه قرار می‌گرفت تا ریشه تروریست‌ها کنده شود.

این نماینده مجلس با اشاره به اینکه حقوق بین‌الملل در این طرح کمتر دیده شده است، عنوان داشت: طرح باید قوی‌تر ارائه می‌شد تا با ضمانت بیشتری تصویب شود.
برچسب ها: صراط آمریکا مجلس