۳۱ تير ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۴

ادامه جست‌وجو برای یافتن گردشگران/ سد دز بسته شد

کد خبر : ۳۷۲۹۱۶
صراط: هم زمان با آغاز سومین روز جست‌وجوی نجات گردشگران مفقود شده منطقه کول خرسان شهرستان دزفول و با همکاری سد دز در شمال استان خوزستان آب آن بسته شد.

به گزارش تسنیم، هم زمان با آغاز سومین روز جست‌و‌جو نجات گردشگران مفقود شده منطقه کول خرسان شهرستان دزفول و با همکاری سد دز در شمال استان خوزستان آب آن بسته شد.

عظیم رضایی مرساق در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در دزفول، اظهار داشت: تلاش‌ها برای نجات گردشگرانی که روز پنجشنبه در منطقه کول خرسان شهرستان دزفول، دچار حادثه  شده‌اند، ادامه دارد.

وی افزود: به همین جهت و با همکاری جمعیت هلال احمر استان خوزستان و بخش‌های مختلف شهری، یک فروند بالگرد به منطقه اعزام شده و عملیات جست‌و‌جو و نجات این گردشگران در شهرستان، ادامه دارد.

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان دزفول عنوان کرد: هم چنین، سه فروند پهباد به منطقه  اعزام شده است، تا عملیات جست و جو و نجات گردشگران منطقه کول خرسان دزفول با سهولت و سرعت بیشتری، انجام شود.

وی گفت: بیش از این و با همکاری مجموعه سد دز در استان خوزستان، پیگیری‌های لازم برای کاهش دبی آب این سد انجام و ورود آب به منطقه از بالای این سد، متوقف شد تا عملیات جست و جو و نجات گردشگران با سرعت و سهولت بیشتری، انجام شود.

هم چنین طبق اعلام سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری دزفول، بیش از150 نفر در قالب تیم‌های امداد و نجات به منطقه اعزام و تلاش برای نجات گردشگران در شهرستان دزفول، ادامه دارد.

بیش از این،  3 فروند پهباد با هماهنگی هلال احمر و سایر دستگاه‌های متولی امداد و نجات از سوی اتحادیه صنایع هوایی و فضایی ایران در دزفول به منطقه چال کندی و محل حادثه اعزام شدند، تا عملیات جست وجو و نجات گردشگران مفقود شده منطقه کول خرسان با سرعت بیشتری انجام شود.
برچسب ها: صراط دزفول