۰۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۵
جام قهرمانان بین‌المللی ۲۰۱۷ - آمریکا

پیروزی بارسلونا و یوونتوس؛ رئال به گواردیولا باخت

کد خبر : ۳۷۳۶۸۵
صراط: شیاطین سرخ اولین شکست خود در تور پیش‌فصل تابستانی‌شان را برابر آبی‌واناری‌ها تجربه کردند.

به گزارش تسنیم، در چارچوب تورنمنت دوستانه جام قهرمانان بین‌المللی 2017 در آمریکا، بامداد امروز (پنجشنبه) دو دیدار برگزار شد که در یکی از این بازی‌ها تیم‌های بارسلونا و منچستریونایتد در ورزشگاه فداِکس فیلد واقع در شهر لنداُور از ایالت مریلند آمریکا به مصاف هم رفتند.

شیاطین سرخ که در چهار بازی اخیر پیش‌فصل خود موفق به شکست تیم‌های لس‌آنجلس گلکسی، رئال سالت‌لیک، منچسترسیتی و رئال مادرید (در ضربات پنالتی) شده بودند، در این دیدار با نتیجه یک بر صفر مغلوب حریف اسپانیایی خود شدند. نیمار، ستاره برزیلی کاتالان‌ها که این روزها بحث جدایی‌اش از بارسا به شدت بر سر زبان‌هاست، در دقیقه 31 این بازی دروازه داوید دخه‌آ را گشود تا بارسا اولین شکست پیش‌فصل را به منچستری‌ها تحمیل کند.

رئال مغلوب منچسترسیتی شد/ «پپ» مچ «زی‌زو» را در بازی دوستانه خواباند

در ادامه تورنمنت دوستانه جام قهرمانان بین‌المللی 2017 در آمریکا، صبح امروز (پنجشنبه - به وقت تهران) تیم فوتبال منچسترسیتی در ورزشگاه لس‌آنجلس مموریال کولیسیوم با نتیجه 4 بر یک بر رئال مادرید، قهرمانان لیگ قهرمانان اروپا غلبه کرد.

نیکلاس اوتامندی در دقیقه 52، رحیم استرلینگ در دقیقه 59، جان استونز در دقیقه 67 و براهیم دیاس در دقیقه 82 برای من‌سیتی گلزنی کردند. تنها گل رئال مادرید را هم اسکار در دقیقه 90 به ثمر رساند.

هر دو تیم در نیمه اول با ترکیب اصلی خود راهی میدان شدند و پیش از اینکه نیمه اول به اتمام برسد، زیدان در دقیقه 41 دنی کارواخال را بیرون کشید و با شروع نیمه دوم هم کیکو کاسیا را جانشین کیلور ناواس کرد. زی‌زو پس از اینکه تیمش با نتیجه 2 بر صفر از من‌سیتی عقب افتاد، در دقیقه 62 اقدام به تعویض همزمان 9 بازیکن اصلی خود کرد و بازیکنان جوان‌ترش را به میدان فرستاد. پپ گواردیولا هم بیشتر بازیکنان اصلی خود را بین دقایق 67 تا 80 از زمین بیرون کشید.

رئال مادرید در بازی قبلی خود در این تورنمنت پس از تساوی یک - یک مقابل منچستریونایتد در طول 90 دقیقه، در ضربات پنالتی مغلوب حریف انگلیسی خود شده بود.

برد یوونتوس برابر پاری‌سن‌ژرمن

در چارچوب تورنمنت دوستانه جام قهرمانان بین‌المللی 2017 در آمریکا، بامداد امروز (پنجشنبه به وقت تهران) تیم‌های یوونتوس و پاری‌سن‌ژرمن به مصاف هم رفتند. این بازی که در حضور 60 هزار تماشاگر در ورزشگاه هارد راک میامی برگزاری می‌شد در نهایت با برتری 3 بر 2 بانوی پیر خاتمه یافت.

گونسالو ایگواین (45) و کلودیو مارکیزیو (62 و 89- پنالتی) برای یووه گلزنی کردند و پاری‌سن‌ژرمن هم توسط گونکالو کودس (54) و خاویر پاستوره (80) به گل رسید.
برچسب ها: صراط فوتبال