۱۲ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۷:۲۶

خودداری لیگ "اسپانیا" از صدور حکم جدایی نیمار

انتقال مهاجم برزیلی بارسلونا به پایتخت فرانسه ممکن است به تعویق بیفتد.
کد خبر : ۳۷۴۸۰۹
صراط: مانعی جدید بر سر راه انتقال نیمار از بارسلونا به پاری‌سن‌ژرمن به وجود آمده است، چرا که سازمان لیگ اسپانیا اقدام باشگاه فرانسوی برای پرداخت غرامت 222 میلیون یورویی فسخ قرارداد این بازیکن برزیلی به آبی‌و‌اناری‌پوشان کاتالونیا را قانونی نمی‌داند و از پذیرش آن خودداری کرده است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، گزارش‌ها حاکی از آن بودند که نیمار 25 ساله فردا به صورت رسمی روند عقد قرارداد با PSG را کامل خواهد کرد و احتمالاً در اولین بازی این فصل پاری‌سن‌‌ژرمن در لوشامپیونه که یکشنبه هفته آینده برابر آمی‌ین است، به میدان برود. این اتفاق اما حالا بعید به نظر می‌رسد، چون مانعی جدید بر سر راه انتقال او به پارک دو پرنس شکل گرفته است.

به گزارش مارکا صبح امروز (پنجشنبه) حال خوان ده‌دیوس کرسپو، وکیل نیمار برای پرداخت چک فسخ قرارداد نیمار به بارسلونا به سازمان لیگ اسپانیا رفته، اما این سازمان از پذیرش آن خودداری کرده است.

سازمان لیگ اسپانیا در بیانیه‌ای در این خصوص این‌گونه اعلام کرده است: «تأیید می‌کنیم که نمایندگان حقوقی نیمار برای پرداخت غرامت فسخ قرارداد وی به سازمان لیگ آمده‌اند و درخواست آن رد شده است. این تمام اطلاعاتی است که در حال حاضر می‌توانیم ارائه کنیم».

تصمیم سازمان لیگ اسپانیا برای خودداری از ثبت انتقال نیمار از بارسلونا - اتفاقی که اجتناب‌ناپذیر و غیرقابل برگشت به نظر می‌رسد - این ماجرا را وارد فاز جنجالی و مبهم جدیدی کرده است.

دو روز پیش خاویر تباس، رئیس سازمان لیگ اسپانیا اعلام کرده بود که این سازمان به دلیل نگرانی‌های مربوط به تخطی از قانون بازی جوانمردانه مالی یوفا، از ثبت انتقال نیمار به پاری‌سن‌ژرمن خودداری خواهد کرد. تباس اعلام کرد که حتی اگر PSG نخواهد کل غرامت فسخ قرارداد نیمار با بارسلونا را بپردازد، اقدام این باشگاه برای خرید مهاجم برزیلی بارسلونا را به یوفا گزارش خواهد کرد.

در همین حال گزارش رسانه‌های فرانسوی حاکی از آن است که باشگاه پاری‌سن‌ژرمن از انتقال نیمار به پارک دو پرنس اطمینان دارد هرچند این روند ممکن است با کمی تأخیر همراه شود.
برچسب ها: صراط