۱۲ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۱:۴۰

غیبت "نصرتی" در ترکیب نفت/ درخواست آقای "مدیرکل" در رختکن فولاد

در هفته دوم هفدهمین دوره مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های ایران تیم فولاد خوزستان میزبان نفت تهران است.
کد خبر : ۳۷۴۸۴۷
صراط: در هفته دوم هفدهمین دوره مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های ایران تیم فولاد خوزستان از به مصاف نفت تهران می‌رود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، این بازی به میزبانی فولاد خوزستان در ورزشگاه غدیر اهواز برگزار می‌شود که حمید حاج‌ملک با کمک امیررضا آشور ماهانی، محسن سلطانی و محمدحسین ترابیان قضاوت آن را بر عهده دارد و ناظر دیدار نیز علی خسروی است.

 سید سیروس پورموسوی، سرمربی تیم فولاد خوزستان با ترکیب حامد لک، عبدالله کرمی، میلادبدرقه، یوسف وکیا، فرزاد جعفری، مهرداد هدایتیان، نوید عاشوری، ایمان مبعلی، فرشاد جانفزا، احمد عبدالله‌زاده و سید هیثم هاشمی مقابل نفت تهران صف‌آرایی می‌کند.

حمید درخشان، سرمربی تیم نفت تهران در این بازی میلاد فراهانی، محسن بنگر، هاشم بیک‌زاده، فرید محمدی‌زاده، امیرحسین فشنگچی، علی عزتی، امیراحمد کامدار، فرشاد هاشمی، مجتبی حق‌دوست، علی زینالی و عیسی آل‌کثیر را به میدان می‌فرستد.

محمد نصرتی که در بازی اول نفت مقابل سپیدرود از ناحیه همسترینگ مصدوم شده بود، در حال حاضر مراحل درمانی را پشت سر می‌گذارد.

با وجود تلاش کادر پزشکی نفت نصرتی به بازی تیمش مقابل فولاد خوزستان نرسید و در این بازی غایب است.

افشین حیدری، مدیرکل ورزش‌ و جوانان خوزستان پیش از بازی فولاد خوزستان و نفت تهران همراه با علیرضا اژدری‌زاده، مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی فولاد خوزستان در رختکن این تیم حضور یافت.

مدیرکل ورزش‌ و جوانان خوزستان از بازیکنان تیم فولاد خوزستان خواست تا با تمام توان در مقابل نفت تهران بازی کنند.

تیم فولاد خوزستان در بازی خانگی خود مقابل تیم نفت تهران در هفته دوم لیگ برتر مصدوم و محروم ندارد و با همه بازیکنان به میدان می‌رود.
برچسب ها: صراط