۱۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۷:۰۵

آتش‌سوزی یک گاوداری در سمنان+تصویر

آتش سوزی یک گاوداری در جاده نظامی سمنان با حضور تیم اعزامی از 2 ایستگاه آتش نشانی مهار شد.
کد خبر : ۳۷۵۰۶۵
صراط: سعید اسمعیل پور مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری سمنان گفت: با درایت و سرعت عمل آتش نشانان حریق مهار و از گسترش آن به دیگر قسمت ها جلوگیری بعمل آمد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان،  وی از اعزام 4 دستگاه خودرو آتش نشانی از ایستگاههای 5،4 به همراه 10 نفرآتش نشان برای امدادرسانی این حادثه خبر داد و عنوان کرد : آتش سوزی جاده نظامی خیابان میدان دام ، ساعت 11:07دقیقه امروز به سامانه 125 اعلام و گروه در کمترین زمان ممکن با حضور در محل و انجام اقدامات اولیه(بررسی شرایط حریق و پیدا کردن کانون حریق) شروع به اطفاء نمودند.

مهار آتش سوزی یک گاوداری در جاده نظامی سمنان + تصویر

مدیرعامل سازمان آتش نشانی سمنان در نحوه توضیح امدادرسانی این حادثه تشریح کرد : تیم اعزامی بلافاصله پس از رسیدن مشاهده کردند که انبار علوفه و علوفه های دپو شده به علت نامعلومی طعمه حریق شده و در حال سرایت به دیگر قسمت ها است که با توجه به شرایط حریق در خواست نیروی کمکی و تانکر پشتیبانی آب از مرکز می شود که در ادامه 2 دستگاه تانکر آبرسانی به همراه یک دستگاه لودر و بیل مکانیکی از شهرداری سمنان نیز به محل جهت کمک به آتش نشانان اعزام می شود.


اسمعیل پور در ادامه گفت: نیروها به چندتیم عملیاتی تقسیم شده و پس از بررسی شرایط موجود از چند جهت شروع به اطفاء و جلوگیری از پیشروی حریق به دیگر قسمت ها نمودند.


وی در پایان اشاره کرد: این حادثه حدود 3 ساعت به طول انجامید و حریق بطور کامل مهار و نیروها پس از تهیه گزارش به مقر خود بازگشتند و علت اصلی وقوع حادثه احتیاج به کارشناسی دارد.

برچسب ها: صراط