۱۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۰:۵۳

جزییات بیشتر از حادثه خونبار پادگان ارتش/ شمار زخمی ها 10 نفر است نه 8 تن

کد خبر : ۳۷۵۲۵۰
صراط: در پی حادثه تیراندازی در میدان تیر آموزشی کهریزک تهران، متاسفانه چهار تن از سربازان کشته و هشت تن دیگر مجروح شدند.

به گزارش فارس، روابط عمومی پایگاه هوایی شهید لشکری اعلام کرد: در پی حادثه تیراندازی در میدان تیر آموزشی کهریزک تهران متاسفانه چهار تن از سربازان کشته و هشت تن دیگر مجروح شدند که یکی از مجروحان از کارکنان پایور است.

بر اساس این گزارش، مجروحان این حادثه سریعا به منظور مداوا به نزدیکترین مرکز درمانی اعزام شدند و علت این حادثه توسط تیم ویژه بازرسی در دست بررسی است و اخبار تکمیلی در این خصوص متعاقبا اعلام خواهد شد.

گفته می شود؛ این اتفاق احتمالا به دلیل مشکلات روحی روانی سرباز ضارب یا چرخش ناگهانی سلاح به وقوع پیوسته است.

شمار مجروحان حادثه 10 نفر است

در همین حال، یک منبع آگاه به فارس گفت: چهار سرباز در حادثه تیراندازی کهریزک کشته و 10 سرباز دیگر زخمی شده‌اند.

تیراندازی یک سرباز در پادگان نیروی هوایی ارتش واقع در 60 متری «شورآباد» در شهرستان ری منجر به کشته شدن چهار سرباز و مصدومیت 10 سرباز دیگر شد.

یک منبع آگاه ضمن تأیید این خبر اظهار داشت: متأسفانه در این حادثه که بر اثر جنون لحظه‌ای یک سرباز رخ داد، چهار سرباز کشته و 10 سرباز دیگر زخمی شدند.

وی ابعاد حادثه تیراندازی در پادگان نیروی هوایی ارتش کهریزک را در دست بررسی اعلام و از ارائه اطلاعات بیشتر در این زمینه خودداری کرد.

ظهر امروز تیراندازی یک سرباز در پادگان نیروی هوایی ارتش در شورآباد سبب ایجاد حادثه‌ای تلخ و ناگوار شد که هنوز اطلاعات دقیقی از آن در اختیار رسانه‌ها قرار نگرفته است.
برچسب ها: صراط ارتش