۱۶ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۶

جزییات آتش سوزی در ساختمان وزارت نفت

کد خبر : ۳۷۵۳۰۹
صراط: سخنگوی آتش‌نشانی تهران از وقوع آتش‌سوزی جزئی به واسطه آتش گرفتن چند عدد کارتن در یک ساختمان اداری در خیابان حافظ خبر داد و گفت: دود تجمع شده در ساختمان مربوط به عملکرد سیستم اعلام و اطفای حریق محل حادثه بوده است.

سید جلال ملکی در گفت‌وگو با تسنیم؛ با اعلام خبر آتش‌سوزی جزئی در یک ساختمان اداری در خیابان حافظ درباره جزئیات این حادثه اظهار کرد: صبح امروز آتش‌سوزی در یک ساختمان 13 طبقه اداری در خیابان حافظ به سامانه 125 اعلام شد که به سرعت آتش‌نشانان به محل حادثه اعزام شدند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی تهران ادامه داد: با حضور آتش‌نشانان در محل حادثه مشاهده شد مقداری کارتن در طبقه همکف این ساختمان دچار آتش‌سوزی جزئی شده و سیستم اعلام و اطفای حریق ساختمان را فعال کرده است.

وی تصریح کرد: سیستم اعلام و اطفای حریق این ساختمان به نحوی است که پس از فعال شدن برای خاموش کردن آتش، گازها و بخاراتی را متساعد می‌کند که در این حادثه نیز این سیستم فعال شده و منجر به تجمع گاز و بخارات در همان طبقه شده بود.

ملکی خاطرنشان کرد: با توجه به تجمع بخارات، این ساختمان برای مدت زمان کوتاهی بسته شده تا گاز و بخارات سیستم اطفای حریق خارج شد همچنین کارتنهای آتش گرفته نیز سریعاً خاموش شدند و در این حادثه هیچ مصدومی نداشتیم.
برچسب ها: صراط وزارت نفت