۱۷ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۵

واکنش گزینه وزارت علوم به یک شایعه

کد خبر : ۳۷۵۳۹۱
صراط: گزینه احتمالی تصدی وزارت علوم گفت: طبق تصمیم رئیس جمهور ان شاءالله به عنوان وزیر علوم دولت دوازدهم معرفی خواهم شد و شایعاتی را که در خصوص نپذیرفتن این پست مطرح شده را رد می‌کنم.

علی خاکی صدیق گزینه احتمالی تصدی وزارت علوم در گفت‌وگو با فارس در خصوص معرفی وی به عنوان گزینه نهایی دولت برای تصدی وزارت علوم گفت: طبق تصمیم رئیس جمهور ان شاءالله بنده به عنوان وزیر علوم دولت دوازدهم معرفی خواهم شد.

وی تاکید کرد: به همین دلیل برنامه‌های خود را آماده کرده و آن را هم ارائه داده‌‌ام. ان شاءالله با تعاملی که با مجلس و مسئولان مربوطه خواهیم داشت، آینده درخشانی را برای آموزش عالی کشور شاهد باشیم.

خاکی‌صدیق در رابطه با انتشار اخباری مبنی بر انصرافش از پذیرفتن مسئولیت وزارت علوم، اظهار داشت: چنین موضوعی درست نیست و این شایعات را رد می‌کنم. مشخص نیست چه کسانی این شایعات را می‌سازند. ان‌شاءالله بتوانیم با همکاری با نهادهای مختلف شاهد پیشرفت علمی کشور باشیم.

خاکی‌صدیق: وزیر پیشنهادی علوم به مجلس تا الان من هستم

در خبر دیگری، علی خاکی‌صدیق رئیس دانشگاه خواجه نصیر الدین طوسی در حاشیه نشست روسای دانشگاه ها در دانشگاه شهید بهشتی در جمع خبرنگاران، گفت: برنامه های پیشنهادی من برای وزارت علوم بر دو محور کیفیت و برنامه‌های بین المللی است.

وی اضافه کرد: تا الان وزیر پیشنهادی علوم به مجلس من هستم اما نظر نهایی با رئیس جمهور است.