۲۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۳:۳۵

نجات ۱۵۰ مسافر در جنگل ابر شاهرود

معاون امداد و نجات هلال‌احمر استان سمنان از نجات ۱۵۰ مسافر که در جنگل ابر شاهرود گرفتار شدند خبر داد.
کد خبر : ۳۷۵۷۷۷
صراط: حجت‌الله یحیایی در گفت‌وگو با  خبرگزاری تسنیم با اشاره بارش شدید باران در شاهرود اظهار داشت: روز جمعه بارش شدید باران در شاهرود سبب مسدود شدن برخی راه‌های جنگل ابر این شهرستان می‌شود.

وی با بیان اینکه ایجاد گِل و لای در مسیرهای این جنگل مانع از عبور خودروها در آن شده خاطرنشان کرد:150 مسافر که برای استراحت و تفریح در این منطقه گردشگری حضور داشتند دچار حادثه شدند.

معاون امداد و نجات هلال‌احمر استان سمنان تصریح کرد: پس از دریافت گزارش وقوع این حادثه سه گروه امداد و نجات هلال‌احمر شاهرود و پایگاه امدادی جنگل ابر این شهرستان به محل وقوع حادثه اعزام شدند.

وی با اشاره به اینکه درمجموع 13 امدادگر برای اجرای این عملیات اعزام شدند بیان کرد: این عملیات با همکاری کمیته کوه‌نوردی شاهرود با موفقیت به پایان رسید.

یحیایی با تأکید بر اینکه حادثه دیدگان دچار آسیب جدی نشدند یادآور شد: هلال‌احمر شهرستان شاهرود به مسافران حادثه‌دیده اسکان داد.

وی اذعان کرد: رعایت نکات ایمنی برای حفظ جان و سلامت افراد در طول سفر در اولویت قرار گیرد.

معاون امداد و نجات هلال‌احمر استان سمنان رسیدگی به افراد حادثه‌دیده در ایام تعطیلات تابستان را یکی از مهم‌ترین رسالت‌های این مجموعه دانست و گفت: مسافران برای حضور در مناطق کوهستانی بااطلاع از وضعیت جوی منطقه نسبت به رعایت نکات ایمنی توجه ویژه‌ای داشته باشند.
برچسب ها: صراط