۲۳ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۶

فرمانده ناجا: صبر کردیم تغییرات را پس از انتخابات انجام دهیم

کد خبر : ۳۷۶۰۸۵
صراط: فرمانده نیروی انتظامی حاشیه‌نشینی را یکی از پنج اولویت ناجا دانست و گفت: نیروی انتظامی نیرویی پیش‌قدم در برخورد با آسیب‌های اجتماعی است.

به گزارش فارس، حسین اشتری پیش از ظهر امروز در مراسم تودیع و معارفه فرمانده جدید انتظامی خراسان رضوی در دانشکده علوم دانشگاه فردوسی مشهد اظهار داشت: خراسان رضوی و مشهد به برکت وجود حضرت رضا(ع) استان و شهر بابرکتی است.

وی با اشاره به اینکه موضوع امنیت برای تمامی جوامع بشری موضوعی اولویت‌دار است، افزود: امروز ایران کشوری باثبات در منطقه است.

فرمانده نیروی انتظامی کشور گفت: همان طور که نیروی انتظامی مامن و ملجا مردم هستند، از آن طرف با اقدامات انجام شده و اقتدار سبب رعب و وحشت مجرمین است.

اشتری با اشاره به اینکه برقراری نظم و امنیت موضوعی همگانی است که باید برای رسیدن به آن همه همکاری کنند، اظهار داشت: یکی از شعارهای نیروی انتظامی جامعه محور بودن و اجتماعی بودن و توجه به اقدامات پیشگیرانه است.

وی، نیروی انتظامی را نیرویی پیشقدم در برخورد با آسیب‌های اجتماعی برشمرد و یادآور شد: امروز باید در کنترل اتباع حساسیت بالا و اشرافیت کاملی داشته باشیم.

فرمانده نیروی انتظامی کشور حاشیه‌نشینی را یکی از پنج اولویت این نهاد دانست و بیان کرد: ورود مواد مخدر، مرزی بودن خراسان رضوی و همجواری آن با کشورهای تولیدکننده مواد مخدر سبب شده تا این امور جزو اولویت‌های نیروی انتظامی باشد.

اشتری اجرای طرح‌های امنیت اجتماعی و اخلاقی، کاهش قربانیان تصادفات، کنترل اتباع غیرمجاز، اشرافیت بر گروه‌های تروریستی و توجه به آسیب‌های اجتماعی را جزو امور انجام شده موفق در خراسان رضوی برشمرد.

وی با اشاره با جابه‌جایی‌های صورت گرفته در بدنه نیروی انتظامی کشور، بیان کرد: این جابه‌جایی‌ها همچنان ادامه دارد و ما صبر کردیم این تغییرات را پس از انتخابات انجام دهیم.
برچسب ها: صراط ناجا اشتری