۲۶ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۸:۲۱

امیر حیدری: مدافعان حرم حماسه‌ای بی‌نظیر را به ظهور رساندند

فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: مدافعان حرم حماسه‌ای به منصه ظهور رساندند که تاکنون بی‌نظیر بوده است.
کد خبر : ۳۷۶۴۷۲
صراط: عصر امروز  امیر سرتیپ کیومرث حیدری در مراسم اختتامیه هفدهمین مسابقات سراسری قرآن نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران و در جمع همسران، فرزندان و خواهران شاغل این نیرو، اظهار داشت: مدافعان حرم حماسه‌ای به منصه ظهور رساندند که تاکنون بی‌نظیر بوده است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، وی افزود: خدا را شاکریم در زمانی زندگی می‌کنیم که در زیر سایه ولایت و قرآن هستیم و همه اینها بدون شک حضور، مربیگری و ارشادات مقام معظم رهبری و روحانیون سازمان عقیدتی سیاسی بوده است.

فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران با اشاره به اینکه اگر تربیت قرآنی نبود امروز در نیروی زمینی شاهد این همه موفقیت و سرافرازی نبودیم، خاطرنشان کرد: خداوند متعال را شاکریم که تنها کشوری هستیم که از نعمت ولایت برخوردار بوده که بتوانیم در مسیر ولایت و پشت سر ولایت گام برداریم.

حیدری تصریح کرد: ما در برابر عظمت روح شهدای مدافع حرم غبطه می‌خوریم که چگونه می‌توانند در میان جوانان ما اثرگذار باشند و اگر بستر و تربیت قرآنی نبود شاهد اینگونه عروج‌هایی نبودیم.

وی تأکید کرد: تمام کسانی که در مسیر قرآن گام بر می‌دارند و در هر یگان از نیروی زمینی هستند در جایگاه ویژه‌ای در نزد ایزد منان قرار دارند و بی‌شک در آنجا نورانیت خاصی وجود دارد و در پرتو این افراد کارکنان دیگری نیز در  مسیر قرآن گام برداشته که این خود در ارتقاء سطح معنوی و رزمی آنان موثر است.

در ادامه این مراسم حجت‌الاسلام والمسلمین عباس محمدحسنی رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ‌ارتش جمهوری اسلامی ایران اظهار داشت: افتخار دنیا و آخرت از آن کسانی است که در مسیر تقوا و قرآن هستند.

وی بیان کرد: دنیا بداند که ارتش جمهوری اسلامی ایران دارای روحیه قرآن محوری است و همه عاشق و مرید قرآن هستند.

وی گفت: برای رسیدن به نعمت‌های الهی راهی جز قرآن نیست و جز راه قرآن همه راه‌ها بیگانه بوده و نتیجه همه راه‌ها به جز راه قرآن بی‌راهه و گمراهی است.

نماینده ولی فقیه در ارتش جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه همه بزرگان هرچه دارند از برکات قرآن است، خاطرنشان کرد: قرآن در موضوع تربیت و پرورش روح بهترین کتاب بوده و ورود به دنیای قرآن ورود به دنیای پاکی‌ها و مصون ماندن از انحرافات است.

محمدحسنی با اشاره به اینکه اگر ما زندگی پاک، فرزند پاک و دل پاک می‌خواهیم باید به قرآن دست توسل بزنیم، گفت: امروز باید به خانواده‌های نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران تبریک گفت که هم خودشان قرآنی هستند و هم فرزندانشان را به سمت قرآن سوق می‌دهند.
برچسب ها: صراط