۰۲ شهريور ۱۳۹۶ - ۲۳:۳۶

جلالی: شاگردانم از آزمون‌ سخت‌شان سربلند بیرون آمدند

سرمربی تیم فوتبال پیکان تهران از عملکرد شاگردانش در دیدار مقابل فولاد خوزستان ابراز رضایت کرد.
کد خبر : ۳۷۷۳۶۷
صراط: مجید جلالی پس از پیروزی یک بر صفر تیمش مقابل فولاد اظهار داشت:  وقتی بعد از چهار بازی که خوب بازی کردید و نتوانستید ببرید، شرایط سختی دارید و این شرایط را فولاد هم به ما تحمیل کرد. در نیمه دوم آزمون سختی را پشت سر گذاشتیم و شاگردانم سربلند از این آزمون بیرون آمدیم.

به گزارش خبرگزاری تسنیم،‌ سرمربی تیم فوتبال پیکان در پاسخ به این پرسش که آیا از مهاجم جدید تیمش (چوکو) رضایت دارد یا خیر، تصریح کرد: فکر می‌کنم او می‌تواند به ما کمک زیادی کند. این بازیکن سه ماه است که تمرین نکرده است و به نظرم می‌تواند به ما کمک کند.

وی در ادامه با بیان اینکه تیمش در چهار بازی گذشته عملکرد بهتری از این بازی داشته است،‌ گفت: وقتی شما خوب بازی می‌کنید، اما نمی‌توانید پیروز شوید به تیم القا می‌شود که فقط باید هر طور شده برنده شود. همین مسائل باعث می‌شود بازیکنان با استرس بازی کنند.

جلالی در پاسخ به این پرسش که «آیا از عملکرد مرتضی آقاخان رضایت دارد؟»، عنوان کرد: بله کاملاً از او راضی هستم. در این فصل دست‌مان بسته بود و محبور شدیم این بازیکن را در پست مهاجم بازی دهیم، اما از این بازی به بعد آقاخان را در پست تخصصی‌اش یعنی هافبک بازی خواهیم داد.
برچسب ها: صراط