۰۴ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۶

ناطق نوری کلید اتاق ریاست را نداده، چون دفتر را خودش ساخته!

کد خبر : ۳۷۷۵۲۰
صراط: نایب رئیس فدراسیون بوکس گفت: ناطق نوری کلید اتاق ریاست فدراسیون را نداده؛ چون دفتر را خودش ساخته و او در حال حاضر رئیس افتخاری فدراسیون بوکس است.

روح‌الله حسینی در گفت‌وگو با فارس در مورد زمان برگزاری مسابقات قهرمانی کشور، اظهار داشت: طبق تقویم و برنامه‌ریزی که سال گذشته انجام داده‌‌ایم، آبان‌ماه مسابقات قهرمانی کشور به میزبانی کردستان برگزار خواهد شد. البته تصمیم گرفته شده تا اردوهای تیم ملی به همین دلیل تا آبان ماه تعطیل باشد.

وی در پاسخ به این سوال که آیا پس از پایان قرارداد سرمربی تیم ملی او بازهم با فدراسیون بوکس ایران ادامه همکاری خواهد داد، گفت: "خیمنز" تا دی‌ماه هدایت تیم ملی بوکس ایران را برعهده خواهد داشت. پس از آن نیز ان شاالله که او را نگه می‌داریم چون او مربی خوبی است و ما بهتر از مربیان کوبایی کسی را نداریم البته کمیته فنی در مورد این موضوع تصمیم‌گیری خواهد کرد.

حسینی در پاسخ به این سوال که آیا با توجه به تعطیلی اردوهای تیم ملی فدراسیون برای اینکه سرمربی تیم لی بیکار نباشد برنامه‌ای دارد یا خیر، گفت:‌ ظاهراً می‌خواهند او را به استان‌ها اعزام کنند تا به مربیان دیگر کلاس آموزشی برگزار کند. می‌خواهند از او در راستای آموزش مربیان در شهرهای دیگر استفاده کنند. ما بازی‌های آسیایی اندونزی را در پیش داریم، اما شرایط خوبی در اردوها وجود نداشت و به همین دلیل چنین تصمیماتی گرفته شده است.

حسینی در پاسخ به این سوال که آیا واقعا تعداد اتاق‌های فدراسیون به اندازه نیاز مسئولان فدراسیون نیست، گفت: همه مسئولان در فدراسیون اتاق دارند تنها کسی که اتاق ندارد بنده هستم، چون نیازی به اتاق ندارم. زمانی که داوری به فدراسیون آمد به اتاق دبیر فدراسیون رفت.

وی در پاسخ به این سوال که آیا واقعاً ناطق نوری هنوز کلید اتاق ریاست فدراسیون را به داوری تحویل نداده است، عنوان کرد: ناطق نوری کلید اتاق خودش را تحویل نداده است چون دفتر را خودش ساخته است، به هر حال او رئیس افتخاری فدراسیون بوکس است. این تصمیماتی است که وزیر محترم ورزش گرفته است نه داوری و نه بنده در این موضوع دخالتی نداشته‌ایم، این تصمیم وزارت ورزش و جوانان است، ناطق نوری خدمات زیادی به بوکس ارائه کرده است و وجود او در فدراسیون لازم است.
برچسب ها: صراط بوکس