۰۴ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۸:۰۰

جدال کلانتری با شاگردان قدیمی

در یکی از دیدارهای هفته سوم رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال کشور، ۲ تیم فجر شهید سپاسی و مس رفسنجان فردا به مصاف یکدیگر می‌روند.
کد خبر : ۳۷۷۵۹۹
صراط: در چهار چوب هفته سوم رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال باشگاه‌های کشور ساعت 17:30 یک‌شنبه 5 شهریورماه دو تیم فجر شهید سپاسی و مس رفسنجان در ورزشگاه حافظیه شیراز به مصاف هم می‌روند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم فجر شهید سپاسی در دو هفته گذشته مقابل حریفان خود شکست خورده است اما با بردی که در جام حذفی فوتبال ایران کسب و به مرحله سوم صعود کرده است پرانگیزه و بانشاط خود را برای دیدار با مس رفسنجان آماده کرده است.

کلانتری که فصل گذشته سکان‌دار تیم مس رفسنجان بوده است با شناختی که از حریف دارد و با گوشزد کردن نکات فنی شاگردان خود را برای رویایی با این تیم آماده کرده است. زردپوشان شیرازی خوب می‌دانند که برای فرار از انتهای جدول باید از فرصت دیدارهای خانگی نهایت بهره را ببرند.

تیم مس رفسنجان نیز در دو بازی گذشته با تساوی رقبای خود را پشت سر گذاشته و برای کسب 3 امتیاز این دیدار و بالا بردن جایگاه خود را جدول به کسب 3 امتیاز کامل این دیدار چشم دوخته است.

تیم فجر در حال حاضر با کسب دو باخت در رده هفدهم جدول قرار دارد و تیم مس رفسنجان نیز با کسب دو تساوی در رده دوازدهم ایستاده است. تیم‌های شهرداری ماهشهر، نفت مسجد سلیمان و بادران تهران در رده اول تا سوم جدول قرار دارند.

نتایج قبلی تیم فجر

تیم فجر در هفته نخست رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال در دیداری خانگی مقابل بادران تهران قرار گرفت و با گلی که اکبر صغیری در دقیقه 17 وارد دروازه فجر کرد نتیجه را به تیم بادران تهران واگذار کرد.

تیم فجر در هفته دوم در دیداری خارج از خانه مقابل ماشین‌سازی تبریز به میدان رفت و در روزی که قرعه شانس به نامش نبود با نتیجه 3 بر یک از این تیم شکست خورد.

در دیگر دیدارهای این هفته گل‌گهر سیرجان مقابل ماشین‌سازی تبریز، ایران جوان بوشهر مقابل نفت مسجد سلیمان، شهرداری تبریز مقابل اکسین البرز، راه‌آهن تهران مقابل مس کرمان، آلومنیوم اراک مقابل نساجی مازندران، شهرداری ماهشهر مقابل برق جدید فارس و ملوان بندر انزلی مقابل بادران تهران به میدان می‌روند.
برچسب ها: صراط