۰۵ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۷:۴۰

واکنش مقام دولتی به خواسته یک امام جمعه

کد خبر : ۳۷۷۷۷۳
صراط: مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری کرمان گفت: هرگز اجازه تغییر مرزها را در استان کرمان نخواهیم داد.

به گزارش فارس از رابر، علی اسکندری ظهر امروز در جلسه شورای اداری رابر با اشاره به اهمیت هفته دولت اظهار داشت: بعد از رفراندوم جمهوری اسلامی، شهید رجایی به عنوان نخستین نخست وزیر مکتبی امام خمینی (ره) تشکیل دولت داد، دولتی که علیرغم مدت کوتاه به بلندای تاریخ در آن کار علمی و عملی انجام شد.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی ما فراز و نشیب‌های زیادی را پشت سرگذاشته است، بیان داشت: هفته دولت یادآور شهیدانی همچون رجایی و باهنر است که علیرغم چهره ساکت و آرام دارای باطن و اندیشه موجه‌اند و امروز در نقطه نقطه کشور غریب نیستند.

اسکندری با اشاره به اقدامات استانداری کرمان در زمینه طرح‌های اقتصادی گفت: با همکاری 22 موسسه مالی و اعتباری بدون استفاده از اعتبارات دولتی و با تقسیم استان به هشت منطقه و پروژه‌های اقتصاد مقاومتی در راستای اشتغالزایی کارهای موثری انجام شده است.

وی از کسب مقام برتر استان کرمان در دو حوزه سلامت و امنیت خبر داد و گفت: با تدبیر استاندار و همدلی و همکاری مردم و مسؤولان حول محور ولایت این اقدامات صورت پذیرفته است.

مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری کرمان همچنین با اشاره به بحث معدن درآلوئیه و خواسته امام جمعه شهرستان رابر در مورد این معدن گفت: هر اقدامی در حوزه تغییر مرزهای جغرافیایی براساس نقشه انجام می‌شود و مرزهای منابع طبیعی با محیط زیست و سایر حوزه‌ها تفاوت دارد.

وی افزود: به عنوان مدیرکل تقسیمات کشوری استان کرمان، هرگز اجازه تغییر مرزها را نخواهم داد.
برچسب ها: صراط رابر