۰۷ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۶

کاخ مخفی پوتین +تصاویر

کد خبر : ۳۷۸۰۷۷
صراط: فارس نوشت: برخی رسانه‌ها با انتشار تصاویری از یک کاخ مجلل مدعی شده‌اند، «ولادیمیر پوتین»، رئیس‌جمهور روسیه یک کاخ مخفی تزاری دارد که تعطیلات خود را آنجا سپری می‌کند.

این کاخ در جزیره‌ای شمالی، در نزدیکی مرز روسیه و فنلاند قرار دارد و در خلیج "وایبورگ" واقع شده است؛ کاخ تزاری پوتین "ویلا سلگرن" نام دارد و به شدت محافظت شده است.

این کاخ که در مساحتی به وسعت 4 هزار و 922 متر مربع بنا شده، زمانی یک ملک ویران شده بود و هم اکنون تزئیناتی از طلا و بازسازی‌های پیشرفته، آن را به یکی از اقامتگاه‌های فرح‌بخش رئیس جمهور روسیه برای تعطیلات تبدیل کرده است؛ به عنوان مثال کاشی‌های استخر و حمام این کاخ از روکش طلا ساخته شده‌اند.

این کاخ در سال 1913 توسط "یونو یولبرگ"، معمار معروف فنلاندی ساخته شده است و اکنون سواحل منتهی به این کاخ به وسیله رادار رصد می‌شود.

در سال 2010 حضور پوتین در این ملک از سوی مردم محلی تایید شده است؛ آنها که حق ورود به این جزیره را ندارند، بابت این مسئله شکایت دارند.

گرچه گفته می‌شود این کاخ متعلق به یکی از دوستان نزدیک رئیس جمهور روسیه است، اما مردم محلی باور دارند فضای امنیتی و محافظت شده کاخ و تزئینات گرانبهای آن به خاطر "ولادیمیر پوتین" است.

تصاویری از این کاخ را در زیر مشاهده می‌کنید:

برچسب ها: صراط پوتین فنلاند