۱۰ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۵

پیگیری اتمام سریع پروژه های شهری شمال تهران

همه نیروهای شهرداری به طور مستمر و به ویژه در یک فاصله زمانی ۱۰ تا ۱۵ روزه باید با اجرای یک برنامه جامع، موضوعات نگهداشت شهر را پیگیری و ساماندهی کنند.
کد خبر : ۳۷۸۴۹۲
شهردار منطقه یک تهران بر ایجاد کمیته تخصصی ریالی و پیگیری اتمام سریع پروژه های شهری شمال تهران تاکید کرد.

به گزارش مهر فخرالدین سلیمانی در جمع قائم مقام شهرداری منطقه یک تهران،معاونان،مدیران و شهرداران نواحی این منطقه، سامانه کنترل پروژه، نگهداشت شهر،  اجرای ضوابط شهرسازی و طرح استقبال از مهر را مورد تاکید قرار داد و اظهار داشت: شهروندان منطقه یک تهران در خصوص بحث نگهداشت شهر بسیار حساس هستند و بیشترین مطالبه آنها از مدیریت شهری بحث نظافت، پاکسازی ، فضای سبز و... شهر است.

وی اضافه کرد: بر همین اساس همه نیروهای شهرداری به طور مستمر و به ویژه در یک فاصله زمانی  ۱۰ تا ۱۵ روزه باید با اجرای یک برنامه جامع، موضوعات نگهداشت شهر را پیگیری و ساماندهی کنند.

شهردار منطقه یک تهران سامانه کنترل پروژه ها را به تفکیک معاونت ها مورد بررسی قرار داد و با تاکید بر تسریع در اجرای آنها افزود: برای سرعت بخشی به پروژه ها ، صورت وضعیت ها مشخص و در کمیته تخصصی ریالی، پرداخت ها به پیمانکاران اختصاص یابد تا پروژه ها سریع تر به اتمام برسد.

وی در این جلسه بر ضرورت بازدید مستمر از نواحی و رعایت ضوابط و مقررات شهرسازی و معماری و اجرا و جمع آوری حصارهای کارگاهی تاکید کرد وموضوعات نگهداشت شهر ، نظافت و پاکسازی معابر، انهار، مخازن ،  جمع آوری آبهای سطحی ، جلوگیری از آبگرفتگی معابر و... را از موارد مهمی دانست که باید در همه نواحی در آستانه فصل بازگشایی مدارس با جدیت اجرا شود.