۲۳ مهر ۱۳۹۰ - ۱۳:۳۵

ممنوعیت‌یک مجری‌زن برای‌مصاحبه بامردان

یكی از مجریان زن برنامه های صدا و سیما، از گفت و گو با مردان منع شد. این مجری دیگر اجازه ندارد در برنامه های خود با مهمانان مرد گفت و گو كند و فقط می تواند با زنان گفت و گو داشته باشد.
کد خبر : ۳۸۰۸۴

به گزارش صراط،سایت سینمای ایران نوشت:یكی از مجریان زن برنامه های صدا و سیما، از گفت و گو با مردان منع شد. این مجری دیگر اجازه ندارد در برنامه های خود با مهمانان مرد گفت و گو كند و فقط می تواند با زنان گفت و گو داشته باشد.

در سال های اخیر رفتارهای صمیمانه برخی مجریان زن با مهمانان مرد، در شبكه های رادیویی و تلویزیونی به شدت حساسیت برانگیز شده و در آخرین نمونه آن، «حسین مظفر» رییس شورای نظارت بر سازمان صدا و سیما، نسبت به رفتارهای مجری زن برنامه «جوان ایرانی سلام» با انتشار نامه ای خطاب به رییس سازمان صدا و سیما به شدت انتقاد كرد.

در آخرین نمونه هم یكی از مجریان كم سن و سال زن كه در شبكه های مختلف تلویزیونی برنامه زنده اجرا می كند، از گفت و گو با مهمانان مرد منع شده است.

این مجری زن كه در كنار كار اجرا، به ترانه سرایی هم اشتغال دارد، در یكی از برنامه های خود با مهمان مرد به شدت صمیمی شده بود اما درست در همان زمان، یكی از مسوولان سیما در حال تماشای برنامه وی بود و این فرد مسوول، با دیدن این رفتار صمیمی برآشفته شده و برای جلوگیری از حواشی احتمالی، ضمن تماس با مسوولان برنامه به آنها اعلام می كند كه این خانم مجری دیگر حق گفت و گو كردن با مهمانان مرد را ندارد.

طبق اطلاعات رسیده، این مجری زن هم به دلیل نداشتن جایگاه شغلی در خارج از سازمان صدا و سیما تسلیم این ابلاغ شده و در برنامه خود كه جمعه ها پخش می شود، صرفا با مهمانان زن گفت و گو می كند.