۲۳ مهر ۱۳۹۰ - ۱۶:۵۵

اولین درگیری فیروز کریمی در شاهین!

افضل نيا بازيکن اميد اين باشگاه با برخورد شديدي که با مهدي نوري داشت، اين بازيکن را مصدوم کرد و موجب شد تا فيروز کريمي اين بازيکن رده سني را با دواندن به دور زمين تنبيه کند
کد خبر : ۳۸۱۷۴
به گزارش صراط به نقل از نود، فيروز کريمي. اين نام را هر کجاي دايرة المعارف فوتبال ايران که جستجو کني بايد گوشه اي از کارهاي حاشيه اي وغير فني اين مربي را هم در قاب ديده به تصوير بکشي. فيروز کريمي که روزي در ورزشگاه آزادي بازيکنان استقلال را به جرم کم کاري بعد از بازي دوانده بود ، هنوز هم تمايل به دواندن بازيکنانش دارد. ايده اش شايد اين باشد: در فوتبالي که رييس فدراسيونش دونده است ، بايد هميشه دويد تا به هدف رسيد!

اخيرا" در جريان تمرين شاهيني ها، افضل نيا بازيکن اميد اين باشگاه با برخورد شديدي که با مهدي نوري داشت، اين بازيکن را مصدوم کرد و موجب شد تا فيروز کريمي اين بازيکن رده سني را با دواندن به دور زمين تنبيه کند.

اين ابتداي يک حاشيه جديد براي مربي طنزپرداز فوتبالمان بود. پدر افضل نيا که در کنار زمين نظاره گر تمرين بود نتوانست تنبيه پسرش را تحمل کند و کاسه صبرش به سر آمد و با ورود به زمين و حمله به فيروز کريمي قصد برخورد با اين مربي را داشت که با وساطت هواداران به غائله خاتمه داده شد. او فرياد مي زد تو بايد معلم باشي. تو بايد اين بچه ها را راهنمايي کني نه با تحقيرشان خودت را موجه جلوه بدهي.

بايد ديد اتفاق بعدي براي فيروز خان چه زماني در بوشهر رخ مي دهد.

خبر فوری

رئیسی عزیز خستگی نمی‌شناخت/ پنج روز عزای عمومی اعلام میکنم