۲۳ مهر ۱۳۹۰ - ۱۸:۱۸

نظر دولت درباره بحث تحدید نسل

وقتی مقام معظم رهبری فرمودند که کشور می‌تواند تا 150 میلیون نفر جمعیت داشته باشد، ما چرا باید این محدودیت را ایجاد کنیم؟ الآن برخی از علما و بزرگان همچون آیت‌اللـه سبحانی تأکید می‌کنند که این محدودیت خلاف است و نباید انجام شود.
کد خبر : ۳۸۱۸۰

به گزارش صراط به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دولت، سیدمحمد حسینی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی ، درباره کیفیت ولایتمداری و اجرای دستور اخیر رهبر معظم انقلاب گفت: یکی از افتخارات دولت محمود احمدی‌نژاد ولایتمداری آن است و به همین دلیل توده‌های متدین مردم به آن علاقه دارند که در این جهت نیز کارهای بسیار خوبی انجام شده است.

وی ‌با اشاره به اقدامات دولت اظهار داشت: در سفر استانی همدان بلافاصله دستور مقام مظعم رهبری اعلام شد، این موضوع در دولت مطرح و تصویب شد.

عضو کابینه دهم ادامه داد: موضوع دیگری که اخیراً در جلسه دولت مطرح شد، بحث تحدید نسل بود که قبلاً محدودیت‌هایی در این خصوص اعمال شده بود این موضوع در دولت مطرح شد تا با طراحی سازوکارهای قانونی این محدودیت‌ها بررسی شود.

وی در این خصوص افزود: وقتی مقام معظم رهبری فرمودند که کشور می‌تواند تا 150 میلیون نفر جمعیت داشته باشد، ما چرا باید این محدودیت را ایجاد کنیم؟ الآن برخی از علما و بزرگان همچون آیت‌اللـه سبحانی تأکید می‌کنند که این محدودیت خلاف است و نباید انجام شود.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: در کل می‌خواهم بگویم که در هر موضوعی که مورد نظر مقام معظم رهبری باشد اعضای دولت مصمم به انجام آن هستند.

حسینی همچنین گفت: در سفرهای استانی هم که رهبر معظم انقلاب دارند، دولت هم حضور پیدا می‌کند تا مواردی که مورد نظر معظم له است به سرعت اجرایی شود.

نظرات بینندگان
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۴۶ - ۲۳ مهر ۱۳۹۰
۰
۰
من متولد 65 هستم لیسانسه و بیکار یه سوال دارم وقتی مملکت 70 میلیون جمعیت داره بیکاری داره می خوردش حالا با کدوم مدیریت می خواید 150 میلیون را اداره کنید وقتی این همه سیاسی کاری انجام میشه و مدیران ما جز تخریب همدیگر چیز دیگهای بلد نیستن از شخص اح............... گرفته تا پایین چه طور میشه؟150000000 جمعیت
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۳۴ - ۲۴ مهر ۱۳۹۰
۰
۰
منظورتان تهدید است؟