۲۵ مهر ۱۳۹۰ - ۱۴:۳۶

انتقاد روانبخش از برخی حاشیه سازی ها

کد خبر : ۳۸۴۹۷
حجت الاسلام روانبخش سفر رهبر معظم انقلاب حضرت امام خامنه ای را در شرایط فعلی جهان بسیار مهم و تاثیر گذار خواند و ابراز داشت: در چنین شرایطی که استکبار جهانی قصد مصادره انقلاب های مردمی و  تخریب وجه جمهوری اسلامی را در دستور کار خود قرار داده است، وقتی مقام معظم رهبری اینچنین توسط مردم غیور کرمانشاه مورد استقبال قرار می گیرند، دیگر دشمن کاری نمی تواند از پیش ببرد.

به گزارش صراط به نقل از بی باک، دبیر سیاسی هفته نامه پرتو در جمع اساتید، طلاب و دانشجویان موسسه آموزشی پژوهشی امام خمینی (ره) اظهار داشت: این سفر معظم له تمام برنامه های دولتهای استکباری را خنثی کرد و مردم دنیا به وضوح مشاهده کردند که الگوی نظام مقدس جمهوری اسلامی کارآمدترین الگو برای سایر ملتها و انقلابها می باشد.

وی همچنین ابراز داشت: ارتباط عمیق بین مردم و رهبرشان بعد از گذشت سی و سه سال از انقلاب آنهم در یک استانی با سلایق و اقوام مختلف، پیامهای زیادی برای دشمنان داخلی و خارجی داشت.

عضو هئیت علمی موسسه آموزشی پژوهشی امام خمینی (ره) با انتقاد از برخی عملکردهای نامطلوب و بعضا مشکوک همزمان با ایام سفر حضرت امام خامنه ای به استان کرمانشاه عنوان کرد: در این ایام که نگاه همه تحلیگران دنیا به سفر حضرت امام خامنه ای و میزان پیوند مردم با ولی امر مسلمین می باشد، متاسفانه برخی با عملکرد نامطلوب و بعضا مشکوک خود حاشیه هایی را برای کشور درست کردند و بهانه به دست رسانه های اپوزیسیون و ضدانقلاب دادند که بسیار جای تعجب و تاسف دارد.

وی گفت: در روز های آغازین این سفر آقای علی مطهری بحث استعفایش را مطرح می کند و در متن آن نامه برخی عبارات را درباره  مقام معظم رهبری بکار می برد که  بسیار بی ادبانه و درو از شان یکی نماینده می باشد .

دبیر سیاسی هفته نامه پرتو افزود: حکم شلاق یک دانشجو در آستانه این سفر اجرا می شود که خود تبدیل به خوراک تبلیغاتی رسانه های بیگانه می گردد و از طرفی آقای احمدی نژاد مخالفت خود را با اجرای این حکم  اعلام می دارد و از سوی دیگر رئیس دستگاه قضا جواب ایشان را می دهد که به عقیده من در چنین شرایطی که کشور به آرامش نیاز دارد و باید تمرکز رسانه ها بر روی سفر حضرت امام خامنه ای باشد، باید از هر نوع حاشیه ای خودداری کرد.

عضو هئیت علمی موسسه آموزشی پژوهشی امام خمینی (ره) همچنین به شکایت آقای لاریجانی از مدیر مسئول سایت رجا نیوز و بازداشت وی واکنش نشان داد و آنرا برخلاف مصلحت جریان رسانه ای کشور و حتی شخص رئیس مجلس قلمداد کرد.
نظرات بینندگان
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۰۸ - ۲۵ مهر ۱۳۹۰
۰
۰
به فتواي ...... هيچ مشكلي پي گيري نشود چون هميشه و در همه حال شرايط كشور حساس است و تمامي مشكلات را با خود به گور ببريم . جالب است ....... با اين حد از سواد براي عاقل ترهاي از خود تكليف تعيين مي كنند . نماينده حرف نزند . رييس قوه قضائيه حرف نزند . رييس جمهور حرف نزند . پس ببخشيد ... كردند مسئوليت قبول كردند .