۲۵ مهر ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۵

تذكر خشن عضو شورا به معاون شهردار

رئیس کمیسیون معماری و شهرسازی شورای شهر تهران گفت: شأن شورا باید حفظ شود و اعضای شهرداری باید وقت خود را با شورا تنظیم کنند، نه اینکه ما با آن‌ها هماهنگ شویم.
کد خبر : ۳۸۵۱۹۵
صراط: رئیس کمیسیون معماری و شهرسازی شورای شهر تهران گفت: شأن شورا باید حفظ شود و اعضای شهرداری باید وقت خود را با شورا تنظیم کنند، نه اینکه ما با آن‌ها هماهنگ شویم.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان؛ محمد سالاری رئیس کمیسیون معماری و شهرسازی شورای شهر تهران در چهاردهمین جلسه علنی شورای شهر تهران که امروز(سه‌شنبه) برگزار شد، در تذکر پیش از دستور خود اظهار کرد: باید شأن شورا رعایت شود و اعضا و کارکنان شهرداری وقت خود را با ما هماهنگ کنند.

وی افزود: اگر مکارم حسینی یا سایر کارکنان شهرداری جلسه‌ای دارند به ما مربوط نیست و باید با ما هماهنگ شوند و اینکه بگویند جلسه دارند و بخواهند زودتر بروند در شأن شورا نیست.

محسن هاشمی رئیس شورا خطاب به سالاری گفت: اعضای جدید شهرداری مثل مکارم حسینی، چون تازه روی کار آمده اند تا به کار مسلط شوند زمان می‌برد و جلسات متعدد و پی در پی خواهند داشت، لذا به نظر من اگر با آن‌ها همکاری و همراهی کنیم، شأن شورا پایین نمی‌آید.

هاشمی خطاب به مکارم حسینی گفت: با توجه به تذکر خشن سالاری و خنده‌ حضار و اعضای شورای شهر، اگر ممکن است تذکرات را هم بشنوید و بعد از آن به دستور جلسه بپردازیم.

لازم به ذکر است؛ ابتدای جلسه و پس از قرائت قرآن، مکارم حسینی معاون مالی شهردار از رئیس شورا درخواست کرد که تذکرات را به عقب‌ بیاندازند و سریعا به سراغ دستور جلسه که به وی مربوط می‌شود بروند تا مکارم حسینی بتواند به جلسه خود در شهرداری برسد.