۰۴ آبان ۱۳۹۶ - ۲۰:۱۷

صعود تراکتورسازی با گلباران فجرسپاسی

تیم تراکتورسازی تبریز با پیروزی 5 بر 2 برابر تیم فجر سپاسی شیراز به مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی صعود کرد.
کد خبر : ۳۸۶۳۶۲
صراط: تیم تراکتورسازی تبریز با پیروزی 5 بر 2 برابر تیم فجر سپاسی شیراز به مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی صعود کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، در مرحله یک‌هشتم نهایی جام حذفی کشور تیم تراکتورسازی تبریز میزبان فجر سپاسی شیراز بود که این بازی با برتری تیم تراکتورسازی به اتمام رسید.

در این بازی امین شجاعیان در دقیقه 23 با ضربه ایستگاهی تیم فجر سپاسی را در نیمه نخست به گل رساند.

 در نیمه دوم مهدی شریفی که به جای نصر آزادانی وارد زمین شده بود، در دقیقه 71 بازی و در شلوغی جلوی دروازه تیم مهمان، توپ را وارد دروازه کرده و بازی را به تساوی کشاند اما این پایان کار نبود و در دقیقه 76 حامدی تیم فجر را پیش انداخت.

در حالی که بازی رو به پایان بود، مهدی شریفی تعویض طلایی یحیی گل محمدی توانست با ضربه دقیق گل تساوی را در آخرین دقیقه بازی به ثمر رسانده و بازی را به تساوی 2 بر 2 کشاند. این گل در دقیقه 91 به ثمر رسید تا بازی در وقت قانونی با تساوی به اتمام و کار به وقت اضافی کشیده شود.

در دقیقه 92 بازی فرزاد حاتمی با شوتی محکم توپ را برای سومین بار به تور دروازه تیم مهمان رساند تا تماشاگران تیم تراکتورسازی غرق در شادی شده و تیم تراکتورسازی از مهمان خود پیش افتد.

در دقیقه 105 بازی مهدی شریفی در حالی که با دروازه‌بان تیم فجر سپاسی تک به تک شده بود، توپ را از بالای سنگربان تیم مهمان عبور داده و گل چهارم تراکتورسازی به زد.

شریفی بعد از این گل به سمت سکوهای تماشاگران رفته و گل خود را به مهدی کیانی تقدیم کرد.

مهدی شریفی در دقیقه 115 با شوت دقیق موفق شد گل پنج تیمش را زده و خودش را 4 گله نماید.

در دقیقه 117 فرزاد حاتمی در محوطه جریمه سرنگون شده تا داور ضربه پنالتی اعلام کند که این ضربه را  سینا عشوری با بالای دروازه زد تا یک فرصت عالی گلزنی برای میزبان از دست رود.

بدین ترتیب تیم تراکتورسازی تبریز موفق شد در یک بازی زیبا و پر افت و خیز و در حالی که 2 بر 1 تا دقیقه 90 از مهمانش عقب بود، به برتری 5 بر 2 رسیده و به جمع 8 تیم برتر این مسابقات راه یافت.