۰۹ آبان ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۴
در اعتراض به توهین های رئیس جمهور امریکا صورت گرفت

ایرانی ها رکورد کامنت در اینستاگرام را شکستند/ ترامپ هنوز فحش می خورد + تصاویر

مردم ایران با یک حرکت خود جوش و نمادین ،در صفحه شخصی رییس جمهور آمریکا و زیر پستی که ترامپ پس از سخنرانی توهین آمیز به ملت ایران گذاشته بود، 4میلیون پیام اعتراضی نوشتند و توهین های وی را پاسخ گفتند.
کد خبر : ۳۸۶۹۲۸
صراط: مردم ایران با یک حرکت خود جوش و نمادین ، در صفحه شخصی رییس جمهور آمریکا و زیر پستی که ترامپ پس از سخنرانی توهین آمیز به ملت ایران منتشر کرده بود، 4میلیون پیام اعتراضی  نوشتند و توهین های وی را پاسخ گفتند.

این پیام های اعتراضی در مدت 16روز نوشته و فقط در 24ساعت اول، یک میلیون و دویست هزار کامنت زیر این پست درج شد.

کامنت گذاران قصد دارند با هدف دست نیافتنی شدن  این حرکت، به نوشتن پیام های خود ادامه بدهند.

ترامپ  در این مدت حدود 60 پست در صفحه شخصی خود قرار داده که باهدف مخفی شدن اعتراض های مردمی ایران، صورت گرفته است.

به گزارش پایگاه خبری صراط، ایرانی ها در این صفحه مجازی با هشتگ های مختلفی مانند #من_سپاهی_ام و #خلیج_فارس به زبان های فارسی و انگلیسی، به ترامپ درس همبستگی و اتحاد ایرانی را دادند و با یاد کردن از نام شهدا و شعرهای حماسی ایرانی ، فرهنگ و منش ایرانی را به نمایش گذاشتند.

البته در این میام افراد بسیار معدودی هم بودند که برای طنز و شوخی و یا بگو مگو و اعتراضاتی از جنس دیگر اقدام به کامنت گذاری کرده بودند.

حضور ایرانی ها در همه پست های ترامپ محسوس است و نکته جالب بحث های فراوانی  است که از سلطنت طلب، منافق و گروه های منحرف تا حامیان انقلاب و نظام جمهوری اسلامی در پست های مختلف این صفحه دیده می شود.

پیام های صفحه شخصی ترامپ تا پیش از این رویداد، حتی به 20 هزار نمی رسید ولی اکنون تعداد پبام های فارسی بر پیام های انگلیسی این صفحه برتری یافته است.

جالب اینجاست که حسن روحانی رییس جمهور ایران نیز در صفحه رسمی  خود پس از  پاسخ به ترامپ پستی قرار داد که شاهد 15هزار و 500کامنت است  و روز یکشنبه با عکسی از صحن علنی مجلس به روز رسانی شد.

بنابر اعلام شبکه اجتماعی اینستاگرام، رکورد قبلی به دیگو کاستای برزیلی با سه میلیون و 972هزار کامنت بود که طرفداران تیم  بشیکتاش ترکیه برای دعوت از او برای حضور در تیم مورد علاقه شان بود.

رکورد کامنت در اینستاگرام توسط مردم ایران شکسته شد

رکورد کامنت در اینستاگرام توسط مردم ایران شکسته شد

رکورد کامنت در اینستاگرام توسط مردم ایران شکسته شد