۱۰ آبان ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۳

بررسی گزارش روند اجرای برجام در دستور کار امروز مجلس

گزارش کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی در مورد روند اجرای برجام در دستور کار صحن علنی مجلس قرار گرفت.
کد خبر : ۳۸۷۰۹۴
صراط: جلسه علنی روز چهارشنبه مجلس شورای اسلامی دقایقی پیش به ریاست علی لاریجانی و با حضور ۱۹۸ نماینده آغاز شد.

به گزارش مهر اولین دستور کار جلسه علنی امروز بررسی گزارش کمیسیون بهداشت و درمان درباره رفع ایراد شورای نگهبان به طرح افزایش نرخ باروری و پیشگیری از کاهش رشد جمعیت است.

وکلای ملت همچنین امروز گزارش کمیسیون بهداشت و درمان در مورد طرح یک فوریتی الزام سازمان تامین اجتماعی به برقراری مستمری بازنشستگان مشمول قانون بازنشستگی پیش از موعد کارکنان دولت مصوب سال ۱۳۸۶ بر اساس دو سال آخر بیمه پردازی سنوات ارفاقی که مورد ایراد شورای نگهبان قرار گرفته بود را نیز در دستور کار قرار دارند.

بررسی گزارش کمیسیون آموزش در مورد رفع ایرادات شورای نگهبان به طرح نظام جامع آموزش و تربیت فنی و حرفه ای نیز در دستور کار امروز مجلس قرار دارد. وکلای ملت همچنین گزارش کمیسیون امنیت ملی در مورد روند اجرای برجام (سومین گزارش شش ماهه مبتنی بر تبصره یک قانون اقدام متناسب و متقابل ایران در اجرای برجام) بررسی خواهند کرد.

بررس گزارش کمیسیون اصل ۹۰ در مورد طرز کار قوه مجریه در اجرا و ابلاغ قوانین مصوب (اعم از دائمی و آزمایشی) و تهیه و تنظیم مقرره و آیین نام های اجرای مربوطه نیز در دستور کار جلسه علنی امروز قرار دارد.

وکلای ملت وز چهاشنبه همچنین سوال محمدرضا پورابراهیمی نماینده کرمان و محمدرضا صباغیان نماینده بافق از وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی را بررسی خواهند کرد.