۱۰ آبان ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۹

فروش غیرقانونی بلیت سینما در نمایشگاه مطبوعات!

در روزهای پایانی نمایشگاه مطبوعات دو غرفه در یک اقدام غیرقانونی در ازای بازدید مراجعین بلیت‌های رایگان از فیلم‌های روی پرده ارائه می‌دهند.
کد خبر : ۳۸۷۱۳۹
صراط: در روزهای پایانی بیست و سومین نمایشگاه مطبوعات دو غرفه در نمایشگاه تخلف انجام دادند و به بازدیدکنندگان این نمایشگاه در ازای بازدید از غرفه خود، بلیت‌های رایگان از چهار فیلم روی پرده سینما ارائه می‌دهند و گفته می‌شود .

این اتفاق در حالی رخ داده است که سازندگان فیلم‌ها هیچگونه اطلاعی نداشتند و روابط عمومی یکی از فیلم‌ها نیز ضمن اعلام بی‌اطلاعی از عرضه این بلیت‌ها از پیگیری قانونی عرضه‌کنندگان این بلیت‌ها خبر داد.

مسئول یکی از غرفه ها که درخواست داشت نامی از او در این گزارش نباشد در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان گفت: ما با یک سینما توافق کرده‌ایم که در قبال آگهی‌هایی که برایشان در روزنامه می‌زنیم، بلیت‌هایی برای چهار فیلم مدنظر به طور رایگان در اختیار مخاطبانی بگذاریم که از غرفه ما بازدید کردند.

وی ادامه داد: ما هیچ هماهنگی با روابط عمومی فیلم‌ها نداشته‌ایم و اصلا نمی‌دانستیم که این کار تخلف است. ما فقط با مدیریت سینما هماهنگی داشتیم. البته امروز هم قرار است که این پوستر بلیت‌های رایگان را جمع کنیم.

البته مسئول غرفه مذکور نسبت به واکنش روابط عمومی یکی از فیلم‌های روی پرده اظهار بی‌اطلاعی کرد اما گفت: اگر مشکلی بود باید به ما اعلام می‌کردند. طرف حساب ما در این کار سینما بود و ما در قبال بلیت‌هایی که از سینما دریافت کردیم، تبلیغ این سینما را داریم.