۱۳ آبان ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۸

روایت بازیگر ترک از تجربه پوشیدن چادر در ایران+عکس

نورگل یشیل‌چای بازیگر ترکیه‌ای، حضور در فیلم سینمایی «جن زیبا» و ایفای نقش یک زن ایرانی را در این کار تجربه‌ای متفاوت دانست.
کد خبر : ۳۸۷۵۰۰
روایت بازیگر ترک از تجربه پوشیدن چادر در ایران
صراط: نورگل یشیل‌چای بازیگر ترکیه‌ای، حضور در فیلم سینمایی «جن زیبا» و ایفای نقش یک زن ایرانی را در این کار تجربه‌ای متفاوت دانست.

به گزارش سینما سینما، یشیل‌چای در این فیلم نقش زنی را بازی می‌کند که بعد از یک حادثه، توانایی صحبت‌کردن را از دست می‌دهد. او که از دو هفته قبل در ایران به سرمی‌برد جزئیاتی را درباره نقش دلارام در فیلم «جن زیبا» بیان کرد.

او با اشاره به اینکه حضور در این نقش برای او تجربه‌ای تازه بوده است، گفت: «عادت به سر کردن چادر برایم سخت بود اما به نسبت روزهای نخستین الان خیلی بهتر هستم در این زمینه. در اینجا همکارانم به من می‌گویند چادر خیلی به من می‌آید. خودم هم حس می‌کنم چادر به من می‌آید و زیبایی اسرار آمیزی می‌دهد. زیبایی اسرارآمیز سینمای ایران همین نیست؟»

او و گروه «جن زیبا» شب‌کار هستند. او در مورد شرایط کار در اصفهان نیز گفت: «اغلب شب‌ها تا صبح بیدار هستیم و این یادآور سبک کارهای کلاسیک فیلم‌های سینمایی است. بسیار علاقه‌مند هستم فرصتی به دست بیاورم و شهر اصفهان را بگردم.»

او همچین در مورد کار در سینمای ایران گفت: «بازی در نقش یک ایرانی در فیلمی ایرانی کار دشواری است اما ایرانی‌ها بسیار مهمان‌نواز هستند و درک بالایی دارند و تسلط آنان به کار حرفه‌ای‌شان بسیار بالاست.»

فیلم «جن زیبا» نمایش‌دهنده عشق، حس مادری، تنهایی و اسرار زندگی با لحن کمدی سیاه است.

گرد هم آمدن دوستداران یشیل‌چای در اصفهان هر از گاهی موجب بروز مشکلاتی برای ادامه فیلمبرداری شده است.