۲۳ آبان ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۸

انفجار انتحاری در شهر عدن یمن

در حمله انتحاری امروز (سه‌شنبه) با یک خودروی بمب‌گذاری شده به مقری امنیتی در شهر عدن یمن چند تن کشته و زخمی شدند.
کد خبر : ۳۸۸۶۳۸
صراط: شاهدان عینی یمن اعلام کردند که یک خودروی بمب‌گذاری‌شده خارج از اردوگاه نظامی نیروهای امنیتی در شهر عدن واقع در جنوب یمن منفجر شد.

به گزرش ایسنا به نقل از اسپوتنیک، در این حمله انتحاری خارج از اردوگاه " الحزام الامنی"(نیروهای ویژه تامین امنیت شهر عدن و مناطق جنوبی یمن وابسته به امارات) در محله "المنصوره" شش نظامی کشته و ۱۰ تن دیگر زخمی شدند.

در همین راستا، یک منبع نظامی یمنی از کشته و زخمی شدن شماری از نیروهای عبدربه منصور هادی، رئیس جمهور مستعفی یمن در حمله ارتش و کمیته‌های مردمی علیه پایگاه‌هایشان در شهرستان "الغَیْل" در استان "الجوف" واقع در شمال شرقی یمن خبر داد.

 این حمله در غرب شهرستان مذکور آغاز شد و منجر به ویرانی تجهیزات نظامی و غنیمت بردن سلاح‌های متنوع  متعدد شد.

این عملیات به کشته و زخمی شدن شماری از نیروهای هادی در حملات توپخانه‌ای که مراکزشان در منطقه "الزّغْن" در شهرستان "صِرواح" را هدف قرار داد، منجر شد.

 یک منبع نظامی به المیادین در شهرستان "نِهم" واقع در شمال شرقی صنعاء از شلیک موشک "زلزال ۱" به تجمعات نیروهای منصور هادی در منطقه "عِیْده" واقع در شرق شهرستان "نِهْم" خبر داد.

منبع مذکور همچنین اعلام کرد که درگیری‌های میان دو طرف در مناطق اطراف این شهرستان همزمان با به پرواز در آمدن جنگنده‌های ائتلاف عربی بر فراز آسمان این شهرستان ادامه دارد.