۲۸ آبان ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۴

دایی: خودمان به بازیکنان‌مان احتیاج داریم

مربی تیم فوتبال سایپا گفت: دست‌ خودمان از نظر بازیکن خالی است و به خاطر همین نمی‌توانیم بازیکنی را از دست بدهیم.
کد خبر : ۳۸۹۲۲۳
صراط: مربی تیم فوتبال سایپا گفت: دست‌ خودمان از نظر بازیکن خالی است و به خاطر همین نمی‌توانیم بازیکنی را از دست بدهیم.

به گزارش میزان، محمد دایی در گفت‌وگویی، در مورد شرایط این روزهای سایپا اظهار داشت: بعد از حضور در جام شهدا تمرینات خوبی را پشت سر گذاشتیم و توانستیم در این مسابقات چند بازیکن جوان را محک بزنیم. حضور در جام شهدا برای ما خوب بود چون می‌خواستیم بازیکنان‌مان در شرایط بازی قرار بگیرند.

وی در خصوص بازی فردای تیمش با نفت تهران در هفته دوازدهم لیگ برتر خاطرنشان کرد: ما برای اینکه از تیم‌های بالای جدول عقب نمانیم 3 امتیاز را می‌خواهیم، البته نفت تیم خوبی است اما ما برای پیروز شدن به زمین می‌رویم.

مربی تیم فوتبال سایپا درباره فعالیت این تیم در فصل نقل‌‌وانتقالات و اینکه آیا بازیکنی از سایپا جدا می‌شود، گفت: ما از نظر بازیکن محدودیت‌هایی داریم و مثل یک سری تیم‌ها نیستیم که در هر پست چند بازیکن خوب داشته باشیم. خودمان به بازیکنان‌مان احتیاج داریم.

دایی ادامه داد: باید با صلاحدید «علی‌آقا» چند بازیکن تاپ در نیم‌فصل بگیریم چون تعدادی از بازیکنان را هم در اردوی تیم ملی از دست داده‌ایم. دست‌ خودمان از نظر بازیکن خالی است و به خاطر همین نمی‌توانیم بازیکنی را از دست بدهیم. ما به همین بازیکنان خودمان احتیاج داریم.

وی در مورد انتخاب طاها شریعی به عنوان نامزد کسب بهترین بازیکن جوان آسیا خاطرنشان کرد: طاها بازیکن خوبی است و بعد از عملکرد درخشانی که در جام جهانی نوجوانان داشت حقش بود که نامزد کسب بازیکن جوان سال آُسیا شود.