۲۷ مهر ۱۳۹۰ - ۱۵:۵۸

آماده‌باش حزب‌الله در مقابل صهيونيستها

روزنامه الجمهوريه با اشاره به تصميم رژيم صهيونيستي براي حمله مجدد به لبنان به تشريح جزئيات آمادگي نظامي حزب الله پرداخت و نوشت: حزب الله به صورت غيرعلني و غير آشكار در دو هفته گذشته، حالت فوق العاده و آماده باش در جنوب لبنان اعلام كرده است.
کد خبر : ۳۹۰۴۰

به گزارش صراط به نقل از ايرنا، روزنامه الجمهوريه امروز چهارشنبه نوشت: با توجه به سير تغييرات و تحولات در كشورهاي عربي پيش بيني مي شود، اين تغييرات عنوان مرحله جديدي از وقوع رخدادهاي محلي و اقليمي قرار بگيرد.
اين روزنامه لبناني همچنين به نقل از منابع سياسي افزود: رژيم صهيونيستي با بهره جستن از اوضاع سوريه و ديگر كشورهاي عربي و با توجه به عدم وجود موضع يگانه اي از سوي مجامع بين المللي، وقت را براي شروع حمله ديگري عليه لبنان، مناسب تشخيص داده است.
اين روزنامه به نقل از روزنامه 'يديعوت احرونوت' رسانه خبري رژيم صهيونيستي نوشت: ارتش رژيم صهيونيستي، خود براي شروع حمله ديگر عليه لبنان آماده مي كند و در جنگ آينده، بي گمان اغلب حمله هاي خود را عليه پايگاه هاي موشكي حزب الله متمركز خواهد كرد.
روزنامه الجمهوريه به نقل از منابع امنيتي نوشت : حزب الله نيز احتمال وقوع جنگ با رژيم صهيونيستي را رد نكرده و همواره خود را براي شروع چنين جنگي به حالت آماده باش نگه داشته است و اين حزب در 160 روستاي جنوب لبنان كه اكثريت آنها را شيعيان تشكيل مي دهد، آزادي عمل كامل دارد.
روزنامه لبناني به نقل از منابع مذكور تأكيد كرد: حزب الله به تجهيز كردن نيروهاي نظامي خود و آموزش و تربيت بيش از 50 هزار نيرو و توزيع آنها در پايگاه ها و نقاط مورد نظر پرداخته است.
به نوشته الجمهوريه، حزب الله همچنين داراي موشك هاي پيشرفته اي است كه از فاش نام آنها به عنوان 'موارد غير منتظره در جنگ آينده عليه لبنان'، خودداري مي كند.
اين حزب همچنين به ساخت سنگرها، پايگاه هاي موشكي متعدد پرداخته و خود را براي رويارويي با وقوع عمليات هاي مختلف رژيم صهيونستي مانند عمليات هلي برد ، هجوم زميني و هوايي آماده كرده و به تأسيس و ساخت انواع مخفيگاه ها و ماشين هاي گشت شبانه در بلنديها و ساير مناطق شرقي و غربي لبنان پرداخته است.
اين روزنامه نوشت: حزب الله در جنگ آينده رژيم صهيونيستي عليه لبنان، به شكل فعال و گسترده اي از جنگ افزارهاي مدرن و پيشرفته نظامي استفاده خواهد كرد و اين امر به طبع مانع از تحقق يافتن اهداف و نتايج مورد نظر رژيم صهيونيستي خواهد شد.
روزنامه الجمهوريه با اشاره به برتري نيروي هواي رژيم صهيونيستي عليه حزب الله تأكيد كرد: طبق گفته هاي منابع خبري رژيم صهيونيستي، حزب الله صاحب منظومه قوي موشكي ضد نيروي هوايي رژيم صهيونيستي شده است.
اين روزنامه لبناني ادامه داد: حزب الله از لحاظ قدرت جبهه داخلي به پيشرفت نيروهاي موشكي خود پرداخته و طي يك روز قادر به پرتاب صدها هزار موشك عليه اهداف رژيم صهيونيستي در اعماق فلسطين اشغالي است.
روزنامه الجمهوريه با اشاره به قدرت حزب الله در مديريت عمليات ها و ميدان هاي جنگ نوشت: در رابطه با مديريت و اداره عمليات ها در جبهه ها، ‌حزب الله به آموزش و هماهنگي گروهها و نيروهاي تحت فرمان خود پرداخته و ضمن تقسيم مناطق جنگي به قسمت هاي كوچك، اداره اين مناطق را به افرادي خبره و با كفايت سپرده است؛ اين افراد صلاحيت اقدام بدون هماهنگي با مديران سطح بالا را دارند.

نظرات بینندگان
اکبرهاشمی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۱۵ - ۲۸ مهر ۱۳۹۰
۱
۰
لعنت برصهیونیست انشاالله روزی نابودیش راببینم