۰۶ آذر ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۸

فراخوان تظاهرات مردمی برای آیت‌الله عیسی قاسم

در پی وخامت حال آیت‌الله عیسی قاسم رهبر شیعیان بحرین، ائتلاف جوانان ۱۴ فوریه طی فراخوانی خواستار تظاهرات مردمی در حمایت از آیت‌الله و درخواست پایان محاصره منزل وی شد.
کد خبر : ۳۹۰۴۸۸
صراط: در پی وخامت حال آیت‌الله عیسی قاسم رهبر شیعیان بحرین، ائتلاف جوانان ۱۴ فوریه طی فراخوانی خواستار تظاهرات مردمی در حمایت از آیت‌الله و درخواست پایان محاصره منزل وی شد.

به گزارش فارس، ائتلاف جوانان ۱۴ فوریه طی فراخوانی از مردم بحرین خواسته است تا امشب در حمایت از آیت‌الله عیسی قاسم و در اعتراض به اقامت اجباری و محاصره منزل وی تظاهرات پرشور برگزار نمایند.

حرکت جوانان منطقه الدراز نیز از مردم دعوت کرده تا امشب به سمت منطقه الدراز حرکت کرده و اقدام به شکستن محاصره نظامیان بر منزل آیت‌الله عیسی قاسم نمایند.

همچنین تشکلهای مردمی نیز در بسیاری از مناطق بحرین از صبح امروز (دوشنبه) اقدام به نشر بیانیه‌ها و اعلامیه‌هایی در حمایت از آیت الله عیسی قاسم نموده و اعلام کرده‌اند امروز تظاهرات‌هایی تحت عنوان «جانمان فدایت» در حمایت از ایشان و اعتراض به اقدامات ظالمانه نیروهای امنیتی بحرین در قبال این رهبر مبارز و عالم جلیل القدر در چندین منطقه اعم از کرباباد ، ابوصیبع ، الشاخوره ، الدیه (الدِه) ، المقشع و الدراز برگزار خواهند کرد.

در همین رابطه شبکه «المیادین» گزارش داد که معاینه پزشکان دولتی از شیخ عیسی قاسم تحت نظارت و تدابیر امنیتی شدید وزارت کشور بحرین انجام شد.

پزشکان می‌گویند  حال رهبر شیعیان بحرین از خطرناک نیز فراتر رفته و حدود نصف وزن خود را از دست داده است.