۰۶ آذر ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۸

انتقاد از سفر نمایشی برخی وزرا به مناطق زلزله‌زده

نماینده مردم قصرشیرین، سرپل‌ذهاب و گیلان‌غرب در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه سپاه و ارتش در زلزله اخیر با تمام وجود وارد میدان شدند، گفت: متاسفانه برخی وزرای دولت فقط سفر نمایشی به این مناطق داشتند.
کد خبر : ۳۹۰۴۸۹
صراط: نماینده مردم قصرشیرین، سرپل‌ذهاب و گیلان‌غرب در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه سپاه و ارتش در زلزله اخیر با تمام وجود وارد میدان شدند، گفت: متاسفانه برخی وزرای دولت فقط سفر نمایشی به این مناطق داشتند.

به گزارش فارس از سرپل‌ذهاب، فرهاد تجری ظهر امروز در بازدید اسحاق جهانگیری، معاون اول رئیس‌جمهور از مناطق زلزله‌زده این شهرستان، اظهار داشت: ‌مردم مناطق زلزله‌زده نجیب و با اصالت هستند و نسبت به شرایط فعلی صبوری می‌کنند.

نماینده مردم قصرشیرین، سرپل‌ذهاب و گیلان‌غرب در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه سپاه پاسداران و ارتش در حادثه زلزله رخ داده با تمام وجود وارد میدان شدند، گفت: مردم از خدمات انجام‌گرفته در این حوزه اعلام رضایت دارند ولی برخی وزرای دولت فقط سفر نمایشی به این مناطق داشتند.

‌وی با اشاره به اینکه سفر برخی وزرا هیچ نتیجه‌ای برای سامان‌دهی شرایط مناطق زلزله‌زده نداشت، ادامه داد: مردم کمک‌های بسیاری به این مناطق ارسال کردند و انتظار می‌رود دولت مصوبات و کمک‌های خوبی به این مناطق ارائه کند.

تجری از عدم بررسی خسارت دامداران و کشاورزان مناطق زلزله‌زده استان کرمانشاه نیز انتقاد کرد و خواستار توجه به این قشر از قبیل تامین علوفه دام‌ها و بذر برای کشت کشاورزان شد.
خبر فوری

سانحه برای بالگرد رئیسی در «دیزمار» /جستجو به سختی پیش می‌رود/تکذیب جلسه شورای عالی امنیت ملی