۲۲ آذر ۱۳۹۶ - ۲۱:۳۲

تسهیلات ارزان‌قیمت فسادزاست

معاون توسعه کارآفرینی و اشتغال وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: تسهیلات ارزان‌قیمت باعث ایجاد انحراف و فساد شغلی خواهد شد.
کد خبر : ۳۹۳۲۵۰
صراط: معاون توسعه کارآفرینی و اشتغال وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: تسهیلات ارزان‌قیمت باعث ایجاد انحراف و فساد شغلی خواهد شد.

به گزارش  فارس ، عیسی منصوری امشب در جلسه شورای اشتغال استان فارس با اشاره به وجود 200 رسته در سطح استان‌ها اظهار کرد: بعضی از رسته‌ها در تمامی استان‌‌ها هم‌ سود بوده و در بعضی دیگر ظرفیت ایجاد رسته‌های جدید وجود داشته که مورد حمایت نیز قرارگرفته است.

وی با بیان اینکه در حوزه اشتغال روستایی سه نوع سرمایه‌گذاری وجود دارد، تصریح کرد: سرما‌یه در گردش برای روستاهای زیر 10 هزار نفر با بهره 10 درصد، سرمایه‌گذار در روستا با بهره 6 درصد و سرمایه‌گذاری در روستاهای مرزی با بهره چهار درصد، سه نوع سرمایه‌گذاری روستایی است.

معاون توسعه کارآفرینی و اشتغال وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با بیان اینکه برای اینکه تسهیلات مفید واقع شود، باید اول اشتغالی صورت گرفته باشد بعد تسهیلات پرداخت شود، افزود: تأکید و اولویت در تقسیم تسهیلات در بخش توسعه کسب‌ و کارهای موجود است.

منصوری پرداخت تسهیلات ارزان‌قیمت را باعث انحراف و فساد شغلی دانست و خاطرنشان کرد: این مختص ایران نیست، در تمام دنیا امر تجربه‌شده‌ای محسوب می‌شود، بنابراین باید نظارت کنیم تا تسهیلات به افراد شایسته پرداخت شود.

وی با اشاره به سرمایه‌های خرد به‌عنوان یکی از راه‌های تأمین منابع مالی گفت: اشتغالی که با تسهیلات راه‌اندازی شود پایدار نخواهد بود.

خبر فوری

رئیسی عزیز خستگی نمی‌شناخت/ پنج روز عزای عمومی اعلام میکنم