۲۸ آذر ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۵

اردوی اجباری برای دانش‌آموزان در هوای آلوده +عکس

آموزش و پرورش تهران اعلام کرد با مدیرانی که به رغم اعلام رسمی تعطیلی مدارس، دانش‌آموزان را به هر بهانه‌ای به مدارس یا اردو می‌کشانند، برخورد جدی خواهد کرد.
کد خبر : ۳۹۴۲۲۱
صراط: اموزش و پرورش تهران اعلام کرد با مدیرانی که به رغم اعلام رسمی تعطیلی مدارس، دانش‌آموزان را به هر بهانه‌ای به مدارس یا اردو می‌کشانند، برخورد جدی خواهد کرد.

به گزارش فارس، مدارس تهران امروز به دلیل غلظت آلاینده‌ها و آلودگی شدید هوا برای سومین روز متوالی تعطیل شد اما برخی دانش‌آموزان از عدم تعطیلی مدارس خود با وجود اعلام رسمی تعطیلی مدارس توسط آموزش و پرورش خبر دادند.

روز گذشته هم، چند مدرسه با وجود اعلام تعطیلی، اقدام به برگزاری اردوی اجباری کرده بودند.
برخی مدیران در هوای آلوده «دانش‌آموزان» را به مدارس می‌کشانند


یک نمونه از اجبار مدارس برای حضور در اردو
علیرضا راهپیما رئیس اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش تهران در گفت‌وگو با فارس از برخورد جدی با تخلف مدیرانی  که با وجود اعلام رسمی تعطیل دانش‌آموزان را به هر بهانه‌ای به مدارس یا اردو می‌کشانند، خبر داد.

آموزش و پرورش تهران نیز اطلاعیه‌ای در خصوص این سرپیچی مدارس صادر کرده است؛ در این اطلاعیه آمده است: «تمامی اطلاعیه های صادره از سوی رسانه ملی (صدا و سیما) در خصوص تعطیلی مدارس با نظر آموزش و پرورش شهر تهران به اطلاع مردم شریف رسانده می‌شود.

لذا این اطلاعیه‌ها به منزله ابلاغ رسمی برای تمامی مسئولان مناطق و مدیران مدارس دولتی و غیردولتی و سایر مراکز تابعه بوده و هیچ توجیهی برای حضور دانش‌آموزان در مدارس و هر مکان دیگری به نام آموزش و پرورش برای شرکت در کلاس‌های جبرانی،  فوق برنامه و مراسم‌ها قابل پذیرش نیست و با متخلفان طبق مقررات رفتار خواهد شد.

اداره کل آموزش و پرورش شهر تهران ضمن تقدیر و تشکر از جدیت مدیران محترم واحدهای آموزشی و پرورشی در اجرای دقیق بخشنامه‌ها و دستورالعمل‌های صادره، اطمینان دارد حفظ سلامت دانش‌آموزان و فرهنگیان در اولویت برنامه‌های مدیران است