۳۰ مهر ۱۳۹۰ - ۱۵:۱۳

شارون همچنان زنده است

کد خبر : ۳۹۴۹۱

پسر نخست وزير اسبق رژيم صهيونيستي گفت: پدرم پس از شش سال كه از زمان سكته و به كما رفتن‌ او مي‌گذرد، مي‌تواند انگشتان دستش را حركت دهد و اعضاي خانواده مي‌ خواهند كه او در خانه باشد.

به گزارش صراط به نقل از ايسنا، گلعاد شارون، پسر كوچك آريل شارون، نخست وزير اسبق رژيم صهيونيستي در مصاحبه تلفني با روزنامه نيويورك تايمز اظهار كرد: زماني كه پدرم هوشيار است، مي‌ تواند به درخواست من انگشتانش را تكان دهد. اطمينان دارم كه او صداي مرا مي‌ شنود. او مي‌تواند به من نگاه كند.

گلعاد شارون در حال انتشار كتابي از زندگي‌نامه پدرش به دو زبان عبري و انگليسي با عنوان "شارون: زندگي يك رهبر" است و گفته مي‌شود كه در روز سه‌شنبه منتشر خواهد شد.

نخست وزير 83 ساله اسبق رژيم صهيونيستي هم‌اكنون در بيمارستان "شبا" بستري است و خانواده وي اميد دارند كه آريل شارون بتواند به زودي در كنار خانواده باشد.

پسر شارون در ادامه مصاحبه خود گفت: هم‌اكنون مشكل ما كاغذبازي در اسرائيل است. گمان مي‌كنم براي پدرم بهتر باشد كه در خانه باشد. من، مادر و برادرم از زمان سكته شارون در شش سال پيش هر روز به ملاقات او مي‌رويم.

پسر كوچك آريل شارون در ادامه افزود: با وجود اينكه پدرم از راه وريدي تغذيه مي‌شود اما تا حدودي وزن اضافه كرده است.

آريل شارون يك بار در سال 2010 به مزرعه خود در منطقه "النقب" در اراضي اشغالي برده شد اما با وخامت حالش تاكنون در بيمارستان به سر مي‌برد.