۲۷ دی ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۳

آتش گرفتن ۲ شناور باری در اسکله بندر عامری تنگستان

رئیس شیلات شهرستان‌های دشتی و تنگستان از آتش سوزی در اسکله بندر عامری تنگستان خبرداد و گفت: برای مهار این آتش ضمن اعزام شناورهای آتش‌خوار، ماشین‌ها و تجهیزات آتش نشانی به محل اعزام شده است.
کد خبر : ۳۹۹۰۵۴

صراط: رئیس شیلات شهرستان‌های دشتی و تنگستان از آتش سوزی در اسکله بندر عامری تنگستان خبرداد و گفت: برای مهار این آتش ضمن اعزام شناورهای آتش‌خوار، ماشین‌ها و تجهیزات آتش نشانی به محل اعزام شده است.

به گزارش تسنیم،حمید خلیلی در گفت‌وگویی ستان از وقوع آتش سوزی در دو شناور تجاری در بندرعامری تنگستان خبرداد و اظهار داشت: دو لنج سفاری حامل کالای تجاری در توقیف دریابانی است که به علت نامعلومی آتش گرفت.

وی از اعزام شناورهای آتش‌خوار، ماشین‌ها و تجهیزات آتش نشانی به محل حادثه خبرداد و افزود: با تلاش‌های انجام شده هنوز آتش در این شناورها مهار نشده است.

رئیس شیلات شهرستان‌های دشتی و تنگستان با بیان اینکه علت آتش سوزی در دست بررسی است گفت: اسکله صیادی بندر عامری تنگستان دارای 220 قایق صیادی و 75 لنج صیادی است که همه این شناورها تحت پوشش بیمه هستند.

خلیلی بیان کرد: شناورهای تجاری برای تخلیه کالاهای خود در بندر بوالخیر تنگستان تا زمان اعلام زمان تخلیه در اسکله صیادی عامری تنگستان پهلو می‌گیرند.

خبر فوری

همه برای سلامت این جمع خدمت‌گزار دعا کنند/ ملت ایران نگران و دلواپس نباشند