۰۵ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۲:۳۴

مادر نیازمند سیاهکلی صاحب خانه می‌شود

مادر نیازمند سیاهکلی که منزل وی در آتش سوخته است به دستور فرمانده سپاه قدس استان گیلان صاحب خانه می‌شود.
کد خبر : ۴۰۰۲۱۰

صراط: مادر نیازمند سیاهکلی که منزل وی در آتش سوخته است به دستور فرمانده سپاه قدس استان گیلان صاحب خانه می‌شود.


به گزارش تسنیم، سردار محمدعبدالله‌پور در گفت‌وگویی با اشاره به انتشار فیلمی از یک مادر سالخورده سیاهکلی در فضای مجازی اظهار داشت: صبح امروز به‌محض دیدن این فیلم دستورات لازم برای پیگیری موضوع به فرمانده سپاه ناحیه سیاهکل داده شد.

فرمانده سپاه قدس استان گیلان تصریح کرد: پس از انجام تحقیقات میدانی و محرز شدن صحت این موضوع، دستورات لازم جهت اسکان موقت و شروع عملیات ساختمانی احداث سرپناه دائم برای این مادر سالخورده گیلانی صادر شد.

وی با اشاره به اینکه سپاه به‌عنوان نهاد برآمده از مردم و انقلاب اسلامی، حمایت از همه آحاد مردم به‌ویژه محرومان و مستضعفان را وظیفه ذاتی خود می‌داند گفت: سپاه قدس گیلان علاوه بر ساخت مسکن محرومان که از سال گذشته در استان آغاز شده و ادامه دارد در موارد ضروری و ضرب الاجل نیز پشتیبان و حامی نیازمندان است.

فرمانده سپاه ناحیه سیاهکل نیز در این زمینه به خبرنگار تسنیم گفت: به دستور فرمانده سپاه قدس گیلان و با هماهنگی سپاه ناحیه سیاهکل یک دستگاه کانکس جهت اسکان موقت مادر سالخورده روستایی و نیازمند گیلانی که منزل وی در آتش سوخته بود برای اسکان موقت ارسال شد.

سرهنگ داریوش خوشحال با اشاره به اینکه سردار عبدالله ‌ور همواره بر حمایت و نگاه ویژه نواحی سپاه استان در موضوع محرومان تاکید دارد تصریح کرد: با دستور اکید ایشان عملیات ساختمانی احداث و مرمت بنای منزل این مادر نیازمند بلافاصله آغاز می‌شود.

وی با بیان اینکه سپاه ناحیه سیاهکل تاکنون 45 مسکن محرومان را با همکاری کمیته امداد امام خمینی(ره) احداث کرده است اظهار داشت: دستور ساخت این واحد مسکونی نیز با در نظر گرفتن اولویت اجرایی به بسیج سازندگی ناحیه سیاهکل ابلاغ شد.

 صبح امروز فیلم کوتاهی از یک مادر روستایی سالخورده گیلانی در فضای مجازی منتشر شد که نشان می‌داد منزل وی در آتش سوخته و در وضعیت نامناسبی زندگی می‌کند.