۰۳ آبان ۱۳۹۰ - ۱۱:۰۳

یک سوال جالب از مدیران سایت جرس

یکی از مخاطبان این سایت در کنار یادداشتی که برای دلداری دادن به مدیران جرس نوشته، در عین حال سوال جالبی را هم از مدیران آن پرسیده است.
کد خبر : ۴۰۱۳۸

به گزارش صراط به نقل از جهان، ارگان اینترنتی اتاق فکر لندن چند روز پیش در اطلاعیه ای ادعا کرد که چون منبع مالی خاصی ندارد و از "هموطنان" تامین می شود، در صورت عدم تامین مالی، رسما در تاریخ ۲۵ آبان به فعالیت خود خاتمه خواهد داد.

این اطلاعیه و ادعای سایت "جرس" درباره نگرفتن کمک از غرب، با تمسخر برخی سایت های اپوزیسیون همراه شد. امروز هم یکی از مخاطبان این سایت در کنار یادداشتی که برای دلداری دادن به مدیران جرس نوشته، در عین حال سوال جالبی را هم از آنان پرسیده است.

وی نوشته است: کمتر کسی می تواند بپذیرید روشنفکران و مبارزان سیاسی با ده ها سال سابقه تنها "سه هفته" مانده به پایان، فریاد از نداشته ها سر دهند. این اعلان شتاب زده به نداشتن بودجه کافی برای سایتی که افقهای بزرگتر "اصلاح نظام" و " برقراری دمکراسی" و "توسعه سیاسی" را در نظر دارد غریب است و باور نکردنی. مگرمی توان برای ساختن فردای ایران برنامه داشت اما برای اداره یک سایت در تاریکی حرکت کرد.

روز گذشته هم سایت خودنویس ادعای جرس را «ننه من غریبم» بازی جدید او توصیف کرده و گفته بود این ادعا با هدف کاستن از دستمزد قلم دستان این سایت، تیغ زدن مخاطبان ساده لوح و ... صورت گرفته است.

برچسب ها: سایت جرس سوال مدیر
خبر فوری

رئیسی عزیز خستگی نمی‌شناخت/ پنج روز عزای عمومی اعلام میکنم