۱۹ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۱
مسئول برگزاری لیگ دسته اول فوتبال:

ورود اسبها به دربی مازنی‌ها هماهنگ نشده بود

مسئول برگزاری لیگ دسته اول فوتبال باشگاه های کشور با انتقاد از آوردن اسب ها به داخل زمین بازی فوتبال در بابل گفت: هماهنگی با فدراسیون در این زمینه نشده است.
کد خبر : ۴۰۲۰۷۶

صراط: مسئول برگزاری لیگ دسته اول فوتبال باشگاه های کشور با انتقاد از آوردن اسب ها به داخل زمین بازی فوتبال در بابل گفت: هماهنگی با فدراسیون در این زمینه نشده است.
به گزارش مهر، فریبرز محمودزاده در حاشیه بازی دو تیم فوتبال خونه به خونه و نساجی مازندران که با پیروزی دو بر یک خونه به خونه همراه بود، در گفتگویی اظهار داشت: شرایط این بازی حساس و عملکرد هواداران در مجموع و جدای از دو صحنه ای که منجر به توقف بازی شد، خوب بود و سعی شد بازی به حاشیه کشیده نشود و حواشی مدیریت شد.

وی با تاکید بر اینکه این دو بازی از نظر رقابت دو تیم و جدولی حساس بود از ورود اسبها بین دو نیمه بازی به زمین انتقاد کرد و گفت: در کدام بازی فوتبال بین دو نیمه اسب به ورزشگاه می اوردند وبرای این موضوع با فدراسیون فوتبال هماهنگی نشد و این موضوع گزارش می شود.

محمودزاده ادامه داد: همه چیز این دیدار بجز ورود اسبها به ورزشگاه خوب بود، معلوم نیست این مسئله کجا مصوب شد و چه کسی مجوز ورود اسبها را داده است و این موضوع خستگی را روی تن ما گذاشت اما اینکه چه کسی مقصر بود پیگیری می شود.