۰۳ آبان ۱۳۹۰ - ۱۸:۰۸

طرح قطع رابطه با انگليس در هيئت رئيسه

عضو كميسيون امنيت ملي وسياست خارجي با اشاره به افزايش شيطنتهاي انگليس گفت:هيئت رئيسه مجلس مي بايست در اسرع وقت با جديت طرح قطع رابطه با انگليس را در دستور كار قرار دهد.
کد خبر : ۴۰۳۰۶

به گزارش صراط محمد كريم عابدي نماينده مردم فردوس در گفتگو با باشگاه خبرنگاران با اشاره به تحركات اخير رسانه‌هاي انگليسي عليه ايران و متشنج كردن فضاي بين‌المللي نسبت به ايران گفت: طرح نمايندگان بر قطع روابط با دولت انگليس از كميسيون امنيت ملي به هيئت رئيسه مجلس ارجاع داده شد.
وي تصريح كرد: كميسيون امنيت ملي و سياست خارجي با راي اكثريت طرح قطع رابطه با دولت انگليس را تصويب كرده و اكثريت نمايندگان خواستار قطع رابطه با كشور انگليس هستند.
عابدي در خاتمه با بيان اينكه انگليس با سياستهاي خصمانه و توطئه‌هاي مدام عليه ايران سعي در تخريب جايگاه بين‌المللي كشور ما داشته است گفت: با توجه به درخواستهاي مكرر نمايندگان مردم در مجلس شوراي اسلامي و با شناخت كامل نسبت به دولت انگليس بي‌شك زمان آن رسيده كه دولت جمهوري اسلامي با انگليس قطع رابطه كند.

نظرات بینندگان
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۵۸ - ۰۴ آبان ۱۳۹۰
۰
۰
.......................................
لطفا كيف انگليسي را بخاطر بياوريد
لطفا در صورت مكان گزارشي تهيه فرمائيد كه جرا افرادي كه مشكلات سياسي و مالي و فسادي و دارند يا در انگليس هستند يا كانادا يا آمريكا
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۴۱ - ۰۴ آبان ۱۳۹۰
۰
۰
فقط دنبال رییس جمهور و وزرا هستنند .
ظاهرا آقایان مخالف خدمت به محرومین می باشند ؛ موضوع فوق شعاری بیش نیست . حضراتی که من می بینم توان بر خورد با انگلیس را به دلایل متعدد ندارند .
حدود 150 سال انگلیس داره به این کشور خیانت می کند حالا کاری به قبل از انقلاب نداریم آیا می دانید طی همین 33 سال چه خیانت ها و جنایت هایی به اسلام و مسلمین کردنند ؟؟؟؟