۳۰ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۳

نمایندگی بوش ، ارج ، آبسال و هیمالیا

در این مقاله به نمایندگی تعمیرات بوش ، نمایندگی تعمیرات ارج ، نمایندگی تعمیرات آبسال و نمایندگی تعمیرات هیمالیا میپردازیم ، به خواندن ادامه دهید .
کد خبر : ۴۰۳۵۹۶

صراط: در این مقاله به نمایندگی تعمیرات بوش ، نمایندگی تعمیرات ارج ، نمایندگی تعمیرات آبسال و نمایندگی تعمیرات هیمالیا میپردازیم ، به خواندن ادامه دهید .

در این سالها دغدغه ی همه ی مردم و دولت ها حمایت از تولید ملی بوده است.علاوه براین شاهد پیشرفت تولیدکنندگان داخلی در زمینه های مختلف نیز بوده ایم.یکی از از این زمینه ها که تولیدکنندگان ایرانی در سالهای اخیر پیشرفت چشمگیری داشته اند تولید لوازم خانگی بوده است.در این مقاله میخواهیم سه برند برتر ایران را با یکی از برندهای مطرحو معتبرجهان مقایسه کنیم.

برندهای ارج,هیمالیا و آبسال سه برند مطرح ایرانی اند که در حال حاضر با قدرت میتوانیم آنهارا با برند معتبر دنیا درزمینه ی لوازم خانگی یعنی بوش مقایسه کنیم. 

اولین چیزی که درمقایسه این سه برند با برند بوش میتوان گفت نمایندگی های تعمیرات آن هاست.بوش یکی از معتبرترین مارک لوازم خانگی است که در سراسر جهان دارای نمایندگی رسمی میباشد در واقع میتوان گفت نمایندگی تعمیرات بوش در هر کجای جهان که باشد مورد اعتماد مردم است اما اینکه نمایندگی مرکزی ارج,آبسال و هیمالیا در ایران قرار دارد و  نمایندگی تعمیرات ارج , نمایندگی تعمیرات آبسال و نمایندگی تعمیرات هیمالیا را مستقیما تحت کنترل و نظارت دارد نکته ای است که خیال مشتریان این برند ها را آسوده تر میکند.

دومین نکته ای که باید به آن توجه کنید هزینه ای است که بایت خرید محصولات این چهار برند باید پرداخت.هنگامی که به نمایندگی آبسال ,نمایندگی ارج و نمایندگی هیمالیا برای خرید محصول مراجعه میکنید متوجه تفاوت زیاد قیمت این سه برند با محصولات بوش میشوید.

شاید تصور کنید که بوش یک برند آلمانی است بنابراین محصولاتی بهتری تولید و در نتیجه هزینه ای بیشتری دریافت میکند اما جالب است بدانید که تکنولوژی و طراحی محصولات ارج,هیمالیا و آبسال کاملا با طراحی روز دنیا مطابقت میکند و دارای همه ی استاندارد های روز دنیاست تنها چیزی که موجب این تفاوت قیمت میشود هزینه هایی است که هنگام ورود محصولات بوش به ایران به آن اضافه میگرد.

جالب است بدانید که هزینه ی تعمیرات در تعمیرگاه ارج,تعمیرگاه آبسال و تعمیرگاه هیمالیا نیز به مراتب کمتر از تعمیرگاه بوش است زیرا همه ی تعمیرگاههای مجاز از قطعات اصلی استفاده میکنند و میدانید که قطعات آبسال ارج و هیمالیا قطعاتی است که در ایران تولید میشود و اما وارد کردن قطعات اصلی بوش هزینه بر است در نتیجه این قطعات گران تر میشوند و منطقی است که هزینه ی تعمیرات لوازم بوش در نمایندگی  بوش نیز بالا تر برود.

 

در اینجا به معرفی اجمالی این چهار برند میپردازیم:

نمایندگی بوش ، ارج ، آبسال و هیمالیا

بوش:

بوش یکی از پیشگامان لوازم خانگی در جهان است که مقر آن در ایروین، کالیفرنیا و نمایندگی مرکزی آن در مونیخ آلمان واقع شده است. آنها بزرگترین تولید کننده لوازم خانگی در اروپا هستند. بوش 43 کارخانه در 13 کشور در اروپا، ایالات متحده، آمریکای لاتین و آسیا را داراست. ایالات متحده محصولات آشپزخانه بوش را تحت مارک های Bosch، Thermador و Gaggenau به بازار جهان  عرضه می دارد.

نمایندگی بوش ، ارج ، آبسال و هیمالیا

آبسال :

شرکت آبسال در سال  1956 میلادی با نام یونیور سال پی‌ال‌سی تاسیس شد.سپس در سال 1983 به آبسال تغییر نام داد.جالب است بدانید این شرکت برخلاف شرکت های هیمالیا و ارج هیچ تخصصی در زمینه تولید یخچال ندارد و بیشتر به تولید کولر آبی , ماشین لباسشویی و ماشین ظرفشویی مشغول است.این شرکت جزو سهامی عام به حساب می آید.آبسال علاوه بر اینکه در ایران جزو بهترین هاست در جهان جزو یکی از 100 برند برتر دنیا شناخته شده است.

نمایندگی بوش ، ارج ، آبسال و هیمالیا

ارج:

 ارج در سال 1316 توسط مهندس خلیل ارجمند، استاد دانشکده فنی دانشگاه تهران تاسیس شد.درست است که مهندس ارجمند در همان سالها جان خود را از دست دادند اما این کارخانهبا حمایت دولت و پشتکار کارکنان ومدیران آن نه تنها به فعالیتش ادامه داد بلکه پیشرفت روز افزون نیز دارد.جالب است بدانید که نام ارج از سه فعالیت اصلی و آغازین این کارخانه یعنی آهنگری، ریخته گری و جوشکار گرفته شده است.امروزه کارخانهی ارج دارای مساحتی 105000 مترمربعی است.

نمایندگی بوش ، ارج ، آبسال و هیمالیا

هیمالیا:

این شرکت با 700 کارمندی مستقیم و غیر مستقیم در نمایندگی های هیمالیا در مساحت 100.000 متر مربع در حال فعالیت است.هیمالیا کار خود را در دهه 50 با تولید یخچال فریزر آغاز نمود.در دهه 80 تلاش مدیران این شرکت برای همکاری با شرکت های معتبر خارجی نتیجه داد و آن ها شروع به همکاری وانتقال دانش با شرکت آاگ نمودند.همچنین شرکت هیمالیا موفقبه اخذ اخذ گواهینامه های سیستم مدیریت کیفیت بر اساس استاندارهای بین المللی ایزو 9001 ،2000 نیز شده است.امروزه هیمالیا علاوه بر تولید و ارائه محصولات به بازار های داخلی در حال گسترش روز افزون صادرات محصولات به کشور های همسایه نیز است.