۰۴ آبان ۱۳۹۰ - ۱۱:۲۵

عدم‌افزايش تعرفه‌ي تلفن‌همراه

کد خبر : ۴۰۳۶۹

رييس شوراي رقابت تاكيد كرد: پس از بررسي‌هاي انجام شده از سوي متخصصان، هيچ‌گونه افزايش قيمتي براي تعرفه تلفن همراه تصويب نشد.

به گزارش صراط جمشيد پژويان در گفت‌وگو با ايسنا، اظهار كرد: مخابرات پيشنهادات خود را درباره تغيير تعرفه‌ها مطرح كرده بود كه اين موضوع در جلسه شورا مورد بررسي قرار گرفت.

او با بيان اينكه متخصصان شوراي رقابت به تحليل اطلاعات با فرمول‌هاي علمي اقدام کرده‌اند، تصريح كرد: شوراي رقابت مساله قيمت‌گذاري را در رابطه با تلفن ثابت و همراه به صورت يك بسته قيمت مورد تحليل و بررسي قرار داد.

وي افزود: آنچه كه در چارچوب قيمت‌گذاري شوراي رقابت بود، به قيمت تلفن‌هاي ثابت مي‌پرداخت اما به اين دليل كه دو موضوع تعرفه تلفن ثابت و همراه به صورت پكيج مورد تحليل قرار گرفت، اين دو موضوع با هم بررسي شدند و به اين جمع‌بندي رسيديم كه در بحث تلفن ثابت افزايش ناچيزي داشته باشيم ولي در مورد تلفن همراه هيچ‌گونه افزايش قيمتي تصويب نشد.

رييس شوراي رقابت پيش از اين با بيان اين كه تعرفه مكالمات تلفن ثابت نهايي شد به ايسنا گفته بود كه ميزان دقيق افزايش تعرفه مكالمات تلفن ثابت تا چند روز آينده اعلام مي‌شود.

برچسب ها: تلفن همراه تعرفه