۰۴ آبان ۱۳۹۰ - ۱۸:۴۰

تغییر ساختار مشاورت در امور روحانیت

با تغییر ساختار مشاورت رئیس‌جمهور در امور روحانیت، روحانیون عضو کابینه به عنوان اعضای شورای مشورتی رئیس‌جمهور در امور روحانیت فعالیت خواهند کرد.
کد خبر : ۴۰۴۷۱

به گزارش صراط به نقل از فارس، پس از کناره‌گیری حجت‌الاسلام ناصر سقای بی‌ریا از مشاورت رئیس‌جمهور در امور روحانیت که سال پیش انجام شد حوزه مشاورت رئیس‌جمهور در امور روحانیت تا کنون بلاتکلیف مانده بود که سرانجام امروز حجت الاسلام سید محمدرضا میرتاج الدینی معاون پارلمانی رئیس‌جمهور در گفت‌وگو با خبرنگار ما از تغییر ساختار حوزه مشاورت رئیس‌جمهور در امور روحانیت به شورای مشورتی خبر داد.

 وی در همین زمینه گفت: در این خصوص ایده شورای مشورتی رئیس جمهور در امور روحانیت با شخص احمدی‌نژاد مطرح شده که اگر نهایی شود به صورت رسمی اعلام می‌شود.

وی با بیان اینکه در شورای مشورتی رئیس‌جمهور در امور روحانیت، روحانیون عضو هیأت دولت نیز حضور دارند، تصریح کرد: علاوه بر روحانیون دولت، چند تن از روحانیون خارج از دولت به صورت شورایی به رئیس‌جمهور در امور روحانیت و حوزه‌های علمیه مشاوره خواهند داد، گرچه تاکنون نیز به همین روش عمل می‌شد اما این موضوع به صورت رسمی اعلام نشده است.