۲۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۰

آغاز ثبت‌نام زائران اعزامی به مناطق عملیاتی جنوب کشور

آغاز ثبت‌نام زائران اعزامی به مناطق عملیاتی جنوب کشور
جانشین مرکز اردویی و گردشگری سپاه صاحب‌الزمان(عج) استان اصفهان با اشاره به آغاز اعزام دانشجویان به اردوهای راهیان نور گفت: ثبت‌نام زائران استان اصفهان برای اعزام به مناطق عملیاتی جنوب کشور آغاز شده است.
کد خبر : ۴۰۶۹۳۳

صراط: مهدی اکبری با بیان اینکه اعزام دانشجویان استان اصفهان از 17 اسفندماه آغاز شده است، اظهار داشت: اعزام دانشجویان توسط ناحیه بسیج دانشجویی استان اصفهان تا 23 اسفندماه ادامه دارد و برنامه‌های مختلف فرهنگی برای گروه‌های مختلف دانشجویی در نظر گرفته شده است.

به گزارش تسنیم، وی افزود: هم اکنون ثبت‌نام زائران اصفهانی برای زیارت مناطق عملیاتی جنوب کشور در پایگاه‌ها و حوزه‌های مقاومت بسیج مساجد و محلات سراسر استان در حال انجام است و عموم مردم می‌توانند با مراجعه به این مراکز، ثبت‌نام کنند.

جانشین مرکز اردویی و گردشگری سپاه صاحب‌الزمان(عج) استان اصفهان با اشاره به استقبال اقشار مختلف از برگزاری اردوهای راهیان نور عنوان کرد: اعزام زائران از استان اصفهان از 24 اسفند سال جاری آغاز می‌شود و تا 11 فروردین سال آینده ادامه دارد.

وی گفت: امسال 3 اردوگاه شهید باکری خرمشهر، شهید کاظمی اهواز و شهید درویشی شوش پذیرای زائران است که اردوگاه شهید درویشی روزانه 10 دستگاه اتوبوس و اردوگاه شهید کاظمی روزانه 20 دستگاه اتوبوس و اردوگاه شهید باکری یک روز در میان پذیرای زائران اصفهانی است.

اکبری تصریح کرد: زائران اصفهانی از مناطق و یادمان‌های مختلفی از جمله اروند، نهر خین، شلمچه، طلائیه، پاسگاه زید، هویزه، معراج الشهدای اهواز، شرهانی، چزابه و غیره بازدید می‌کنند.

وی بیان کرد: سال گذشته در مجموع برگزاری اردوهای راهیان نور جنوب و غرب کشور، حدود 39 هزار نفر از استان اصفهان به این مناطق اعزام شدند؛ امسال نیز 16 هزار نفر به اردوهای راهیان نور غرب کشور در تابستان اعزام شدند و انتظار می‌رود که با برگزاری اردوهای راهیان نور جنوب، تعداد زائران اصفهانی که در سال جاری در اردوهای راهیان نور شرکت کرده اند به حدود 37 هزار نفر برسد.