۱۱ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۹

حمله موشکی به متجاوزان حق مردم یمن است

حمله موشکی به متجاوزان حق مردم یمن است
«لویزه حنون» دبیر کل حزب کارگر الجزایر روز جمعه، با اشاره به حملات سعودی ها به یمن و کشتار مردم این کشور، حمله موشکی یمنی ها به متجاوزان را حق آنان دانست.
کد خبر : ۴۰۸۶۵۲

صراط: حنون در جلسه ای با هم حزبی های خود گفت: سعودی ها مردم یمن را بمباران می کنند و در نتیجه پاسخ به این حملات و تجاوزها به وسیله موشک، حق یمنی ها است.
به گزارش ایرنا، دفاع از خود عملی مشروع است و کسی نمی تواند این حق را از کسی بگیرد، کسانی که پاسخ موشکی یمنی ها به حملات سعودی ها را محکوم می کنند، حملات سعودی ها به یمن را فراموش کرده و حق دفاع از خود یمنی ها را نادیده می گیرند.
دبیر کل حزب کارگر الجزایر در مورد وهابیت نیز گفت: وهابیت عامل تروریسم است و هیچ ربطی به دین ندارد بلکه به دلایل سیاسی به وجود آمده است، ولیعهد عربستان نیز به این مساله اعتراف کرده است.
«محمد بن سلمان » چند روز پیش در دیدار خود در آمریکا گفت، هدف از ترویج وهابیت، مبارزه با کمونیسم بوده است.
حزب کارگر الجزایر در سال 1990میلادی تاسیس شده و لویزه حنون دبیر کل آن است.این حزب از کارگران و اقشار ضعیف حمایت می کند و خواستار حمایت دولت از مصرف کنندگان است.
عربستان به همراه برخی کشورهای عربی از جمله امارات، از ششم فروردین 94 به بهانه بازگرداندن 'عبدربه منصور هادی' رئیس جمهوری مستعفی یمن، تجاوز نظامی و محاصره زمینی، دریایی و هوایی این کشور را آغاز کرد.
این تجاوز نظامی تاکنون نتیجه ای جز کشته و زخمی شدن ده ها هزار تن، آوارگی میلیون ها نفر از شهروندان فقیر یمنی و ویرانی زیرساخت های این کشور نداشته است.
ائتلاف سعودی در همان روزهای نخست تجاوز به یمن ادعا کرد تمام توان نظامی یمن رانابود کرده است و آنها طی چند هفته وارد صنعا می شوند .مقاومت سه ساله مردم یمن در مقابل این تجاوزها و دفاع از خود مقابل متجاوزان، دروغ بودن این ادعاها را ثابت کرد .
یگان موشکی یمن یکشنبه شب گذشته چند موشک به اهدافی در عربستان شلیک و اعلام کرد این موشک ها با دقت به اهداف مورد نظر اصابت کرده است.
این موشک ها باعث آشفتگی شدید عربستان و متحدانش شده است زیرا متوجه شده اند با وجود گذشت سه سال و هزینه های میلیاردی هنوز نتوانسته اند یمنی ها را به زانو درآورند.